کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت این هفته من

جلسه نقد عکسهای جشنواره پاییز بهشتی:

روز خالی بچه ها و برنامه های کانون،یکشنبه بود. یکشنبه این هفته،12 تا 1 عکسا رو با هم میبینیم و نقد میکنیم.

اگه کلاس بغل خالی باشه که هیچی ،اگر نه،تو این ساعت،از الان ،سیستم کانون رو رزرو میکنم!

 

نمایشگاه عکس:

بالاخره هفته پیش،عکسهای منتخب کلاس عکاسی از طرف استاد بدستم رسید.

آقای یوسف دوست دائما در حال پیگیری بودن و این کار بر عهده ایشون بود.واقعا ممنونم

سه شنبه، پیش خانم برزگری که رفتم گفتن هفته بعد به خاطر محرم که نمیشه

در ضمن چادر هم الان در حال استفاده است.

احتمالا نمایشگاه می افته برای هفته بعد محرم. باز هم میگم که عکسهای بخش آزاد رو بهم برسونید


اکران مستند:

آقای رسولی که طرح اکران و کارگاه مستند رو از سال گذشته داده بودن و به دلایلی انجام نشد.

امسال من و سبا حق طلب مدیر اجرایی این برنامه شدیم. از دو هفته قبل دو مستند پیشنهادی آقای رسولی رو دادم خانم برزگری.

سه شنبه که جویا شدم گفتن درگیر فیلم و عکسهای محرم اند. آقای رسولی هم قراره با کامران شیردل صحبت کنن که اگه بشه برای یکی از اکرانها بیاد.

کماکان درگیر انتخاب مستند سومیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
جهان جمعه 17 آبان 1392 ساعت 11:41

خسته نباشید

زهرا همایون روز جمعه 17 آبان 1392 ساعت 20:16

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد