کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران من نفرت انگیز ٢ توسط خود گلوری

به نام خدا

عرضم به حضورتون که شنبه ١٨ آبان ساعت ۴ اکران و نقد و بررسی انیمیشن دوبله شده ی من نفرت انگیز ٢ هست که گلوری معمولا بعد از هر دوبله  اولین اکرانش رو ارایه میده.

 

 این الان بهترین فرصت هست که بریم انیمیشن رو ببینیم و در مورد اکرانش نظر بدیم.طبیعتا من باید برم اما شدیدا و شدیدا از دوستانی که میتونن بیان دعوت میکنم که تشریف بیارن بریم انیمیشن رو ببینیم که نظرشون به شدت برام مهمه.

خواهش میکنم هر کس که میتونه بیاد.

هر کی خواست بیاد به من اطلاع بده.

مکان: خانه مشق ، انتهای خیابان استاد معین.

بلیط: 1500 تومان


بیاید


جهان

نظرات 9 + ارسال نظر
بهاره پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 12:16

من دوس دارم بیام اگر تا اونموقع مشکلی پیش نیاد و از نظر شما اشکالی نداشته باشه

هچ اشکالی نداره!
هِچم دوشواری نداره!
قدمت سر چشم

جهان

به قدکساز پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 12:27

هزار و پونصد تومن؟
مگه تایتانیکه؟
شکور

مرادپور پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 12:53

ساعت چند؟
احتمالاً بیام.

ساعت 4.
جون من بیا پری


جهان

امیر حیدری پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 13:31

من با احتمال زیادی میام

به آقای حیدری پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 15:04

اتفاقا به شما ویژه میخواستم پیام بدم که تشریف بیارید.نظرتون برام خیلی مهمه اتفاقا.
جهان

سلیمیان پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 23:10

ترابی جمعه 17 آبان 1392 ساعت 20:54

سعید ایزدی جمعه 17 آبان 1392 ساعت 22:11 http://kafankhafan.blogfa.com

کاش انقدر زود اکرانش نمی کردن . به شدت دوست داشتم ببینمش

شکور شنبه 18 آبان 1392 ساعت 20:18

این سنجاقه؟
شکور

دیگه نه!
جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد