کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

توجه،توجه!

دو مورد هست که باید بگم.

 

 

1-با توجه به این که پوسترینگ کلاس کارگردانی متاسفانه به علت یه

سری ناهماهنگی هایی که یه بخشیش گردن من و قدکساز هست

و بخش دیگرش انصافا تقصیر ما نیست و خیلی سریع اتفاق افتاد

از چارچوب منظم خارج شده،دوستان یه لطفی بکنید اگر می بینید

جایی پوستر نخورده یه اطلاع بدید.دم شما گرم بگید که ما پوسترینگ رو

کامل کنیم تا خیال همه راحت شه!


2-من فقط یه تعداد کمی از دوستان رو که کمک کردن توی پوستر زدن ،

تو ذهنم هست،دوستان یه لطفی بکنید اگر پوستر زدید حتما اطلاع بدید،

که توی اعلام فعالین شرمندتون نشیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 22:45

امیر حیدری چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 23:12

من خوابگاه و پژوهشکده

جهان پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 00:16

عماد سلیمی.هم پوستر زد

مریم حیدری پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 10:59

من و خانم خداقلی و خانم محمدنیا مدیریت و آی تی و جلوی سلف و بوفه رو زدیم قرار بود که برای ادبیات و شهدا رو هم بزنیم که دیدیم قبلا زدن .تا اونجایی که ما دیدیم پوسترش تقریبا همه جا بود همه ی طبقات شهدا و جلوی ادبیات و سلف ها ما هم هر جایی که نداشت زدیم اون محدوده کلا پوستر داره .

توفیقی پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 16:58

دوشنبه رفتم دانشکده های ادبیات به بالا رو بزنم،که حقوق و برق و علوم زمینو زده بودن
من جلو تالارو زدم با روانشناسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد