کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پروژه یا اکران هفته بعد

سلام

طبق جلسه شنبه برای هفته بعد قرار شد یه پروژه برای

هفته بعد داشته باشیم  که...............

 عباس شکوری پروژه به نام نقد و بررسی سینمای عاشورایی مطرح کرد

و من هم قبول کردم که مدیر اجرایش بشم

بعد از پتانسیل سنجی که در مورد موضوع بود انجام دادم به این طرح رسیدم

  


طرح : نقد و بررسی سینمای عاشورایی(نواقص ها .موانع .کاستی ها و.....)

در دو بخش:


بخش اول : تحلیل و بررسی سینمای عاشورایی


مهمان های احتمالی:

مرتضی شایسته( تهیه کننده)

حسن فتحی(کارگردان)

جواد نوروز بیگی(تهیه کننده)

محمد حسین لطیفی ( کارگردان)

منوچهر محمدی (تهیه کننده)

داود میر باقری (نویسنده ، کارگردان)

محمود فلاح ( تهیه کننده)

احمد رضا درویش (نویسنده ، کارگردان)

پرویز پرستویی ( بازیگر و سرمایه گذار فیلم من و زیبا)



بخش دوم: نقد و بررسی آثار سیمایی مربوط به عاشورا(سینمایی،تلوزیونی)


فیلم های سینمایی


-روز واقعه


مهمان های احتمالی

-مرتضی شایسته

-شهرام اسدی

-علیرضا شجاع نوری


-سفیر 

مهمان های احتمالی

فریبرز صالح ( کارگردان)

فرامرز قریبیان


عصر روز دهم

مجتبی راعی

منوچهر محمدی


سریال ها


مختارنامه و معصومیت از دست رفته

مهمان های احتمالی

 داوود میر باقری

رضا کیانیان

فریبرز عرب نیا

مهدی فخیم زاده

فرهاد اصلانی

محمود فلاح


شب دهم

مهمان های احتمالی

حسن فتحی

حسین یاری

کتایون ریاحی


سفر سبز

مهمان های احتمالی

محمد حسین لطیفی


عزیزان دقت کنند این ایده آل کار ماست و امکان داره حتی

به اکران تنها یک فیلم دست یابیم

تا حالا خانم ترابی کارهای مربوط به شب دهم رو متقبل شدن

و خانم اسدی روز واقعه رو. از عزیزان خواهش می کنم

به کمک من نه به کمک کانون بیایید قسمتی از کار رو بر عهده بگیرید

که اگر این طرح این طور برگزار شود .....................



نظرات 7 + ارسال نظر
شکور دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 00:13

اوپس!
طرحش رو به فرهنگی داده ای؟
تالار رو رزرو کن ها حاجی
شکور

محسن قدکساز دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 00:29

من واسه این ترم تموم شدم و یه کم دارم سرمو از هر نظر خلوت میکنم، وگرنه خیلی دوست داشتم یه اکران داشته باشم!

مریم حیدری دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 17:35

منم هستم هر کمکی ازم بربیاد دریغ ندارم
کانونم میام صحبت کنیم کاری بود انجام بدیم

haghtalab دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 23:13

wowww
aliiiii

سعید ایزدی سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 00:08 http://kafankhafan.blogfa.com

بسیار هم خوب

مریم حیدری سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 20:25

من فیلم سفیر رو گیر اوردم شنبه میارم ایشالا

من تازه امروز فهمیدم شما کی هستید
شکور

مریم حیدری سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 22:10

آقای شکوری : باز جای شکرش باقیه الان فهمیدید !

من رفتم برای فیلم سفیر پرسیدم گفتن باید از سروش سیما بگیرم که یه کم طول میکشه ..الان اومدم دو بخش بود بخش اولش رو دانلود کردم ولی متاسفانه به درد نمیخوره چرا که از شبکه دو ضبطش کردن ! والان فهمیدم ...بازم پیگیر میشم که پبداش کنم از طریق همون موسسه سروش ...
یه تله فیلم دیگه ام هست که خیلی قشنگه به اسم ستاره ی خضرا اونم اگر گیر بیارم میخرم یا دانلود میکنم میارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد