کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

عکسا رو به من برسونید

برای سه روز سنجاق است

دوستانی که علاقه مندند برای بخش آزاد نمایشگاه عکس بدن،تا آخر هفته اقدام کنن که بدم برای چاپ و زودتر نمایشگاه رو برگزار کنم.

هر کسی میتونه عکس بفرسته،تا الان که عکس زیاد نبوده،پس تعداد محدود نیست.

قرار بر این شد که عکس بخش آزاد، با هزینه خود بچه ها ، روی چوب چاپ بشه و بعد از نمایشگاه به خودشون برگرده

هزینه ها از پنج تومن تا 15 تومن به سلیقه خودتون متغیره

چه از طریق وبلاگ- چه حضوری در کانون - چه ایمیل عکسا رو به من برسونید
ftofighi94@gmail.com

نظرات 6 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 00:22

توفیقی سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 01:06

اگه به حد نصاب نرسه،کنسلش میکنم
این پست نه نظر داره
نه کسی به من چیزی گفته
فقط یه نفر عکس فرستاده
کسایی که میگن به به و چه چه چرا اقدام نمیکنن؟
{این چه زندگی ایه؟!}

بشیری سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 10:04

چرا کنسل؟؟؟ خب تو بخش آزاد کمتر عکس میذاریم، مگه نمیشه؟

بهاره سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 17:53

نمایشگاه عکس پاییز بهشتی منظورتونه؟یا یه نمایشگاه دیگس؟اگه میشه اطلاعات بدید

عکساتون با موضوع پاییز بهشتی رو بفرستید به این آدرس:
filmclub.beheshti.university@gmail.com
و عکساتون با موضوع آزاد رو بفرستید به آدرسی که توی پُست ذکر شده!
موضوع این پُست بخش آزاد بود!
قدکساز

توفیقی چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 00:09

به بهاره:
یه نمایشگاه دیگه است.نمایشگاه عکس کلاس عکاسی+ بخش آزاد

توفیقی چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 00:10

به بشیری:
تا اونروز یه نفر عکس فرستاده بود.با هم میشدیم دوتا. دوتا عکس میذاشتم تو نمایشگاه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد