کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چه کسانی عضو تیم یوسف دوست خواهند بود؟

دوشنبه و سه شنبه، اکران و نقد و بررسی تولیدات کانون فیلم خواهد بود

یوسف دوست به من زنگ زد و گفت در وبلاگ اعلام کنم کسانی که میتونن بهش در اجرای این برنامه کمک کنن، قبل یا بعد از جلسه ی شنبه، باهاش صحبت کنن برای تقسیم مسئولیت ها

شکور

نظرات 5 + ارسال نظر
جهان جمعه 10 آبان 1392 ساعت 17:53

سه شنبه رو قطعا هستم

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 10 آبان 1392 ساعت 21:18

منم هستم

جم جمعه 10 آبان 1392 ساعت 21:35

دوستان من جلسه ی این هفته رو نمیتونم بیام لطف کنید ب آقای یوسف دوست بگید ک من 2شنبه کاملا آزادم.ممنون

مریم حیدری شنبه 11 آبان 1392 ساعت 18:28

من و دوستان ! ( محمدنیا وخداقلی ) دوشنبه از 12 ونیم میتونیم بیایم .سه شنبه ام تا قبل از 1 در خدمتیم هر کاری بود .

پرستو کنعانی شنبه 11 آبان 1392 ساعت 19:59

من و خواهرم دوشنبه رو حتما هستیم از یازده و نیم به بعد میتونیم بیایم.سه شنبه رو مطمئن نیستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد