کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهاد: اکران های هفتگی را حفظ کنیم

اینکه تا الان ما هر هفته حداقل یک اکران انجام دادیم فوق العاده بوده... اگه میخوایم به این رویه ادامه بدیم باید خیلی حواسمون جمع باشه که یهو با یه هفته ی خالی بدون آمادگی برای اکران بر نخوریم.

در همین راستا الان هم باید حواسمون باشه که برای هفته ی بعد اصلا برنامه ی اکرانی نریخته ایم.

یعنی این هفته اکران فیلم های تولیدی کانون خواهد بود ولی بعدش اصلا برنامه ای برای اکران نذاشته ایم!

دوستانی که تمایل به اکران عمومی دارن، برای اکران بعد از هفته ی تولیدی های کانون اقدام کنن. یه وقت قضیه حیف نشه.

شکور

نظرات 4 + ارسال نظر
کلاکت پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 00:00 http://leadpix.blogsky.com/

جهان پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 13:44

موافقم.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 23:22

من فیلم افسانه 1900 رو برای هفته بعد از عاشورا تاسوعا برای اکران اماده می کنم البته قصد دارم

مهسااسدی جمعه 10 آبان 1392 ساعت 22:27

دوشنبه هفته ی بعدش 7محرمه
اقای قربانی قصد دارن فیلم افسانه رو اکران کنن ولی حون 20 ابان محرمه احتمالن 27 ابان اکران میکنن
منم میخواستم 4 اذر driver رو اکران کنم که البته با اتفاقی که افتاد منصرف شدم
(منظورم از اتفاق دیدن بست اکران داخلی این فیلم توسط اقای عطاربوره)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد