کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران داخلی درایور Driver

تا روز اکران سنجاق است.

شنبه 11/آبان اکران داخلی فیلم درایور بعد از جلسه هفتگی (به عبارتی میشه حدود ساعت 13) توی همون اتاق جلسه هفتگی (به عبارتی میشه اتاقی که تابلوی "کلاس" سر درش خورده تو ساختمون امور فرهنگی)


پروژه اکران داخلی درایور با مدیریت مصطفی عطارپور

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 01:12

1- پیشنهاد اکید دارم این پست سریعاً تا اکرانش سنجاق شود.
2- پیشنهاد اکید دارم این پست برای تمام آدرس های ایمیل ها فرستاده شود.
3- اصرار اکید دارم این نظر تایید شود.
شکور موکد

بله!
بله!
بله!
قدکساز

جهان پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 13:42

اگ کلاس نداشتم حتما میومدم

مرضیه لقمانی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 20:00

کاش این اکران ها بیشتر تو روزای سه شنبه بودکااااااااااااش

شکور جمعه 10 آبان 1392 ساعت 13:37

این رو ایمیل کردی؟
چرا به من نرسیده؟
شکور

مهسااسدی جمعه 10 آبان 1392 ساعت 21:47

این فیلمو که قرار بود من اکران کنم ...
و روز یکشنبه نقد و بررسی فیلم ناف رو داشته باشیم....
اکران فیلم driver, فیلم های ساخت کانون در دو روز و نقد فیلم ناف واسه یه هفته بنظرتون یه کم زیاد نیس؟!!!!
اکه بخواد اینجوری باشه من جیزی اکران نمیکنم...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد