کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بازیگری که تک و تنها حنای کانون را در مقابل مخاطبانش حداقل 2بار کم رنگ کرد

1- خانم نعیمی (مدیر اجرایی یه حبه قند) آخرین باری که دیدمشون درمورد آوردن ایشون برای اکران «یه حبه قند» خیلی شکایت داشت... دقیق جریان رو مطلع نیستم.


2- من (و شاید خانم طلاکوب هم) هیچ وقت بدقولی و رفتار عجیبشون سر اکران «تنها دوبار زندگی میکنیم» رو فراموش نمیکنم. حتی در انتهای کار به من گفتن که یه ساعت دیگه زنگ بزن بهت نظر آخرم رو بگم...ولی دیگه جواب من رو ندادن!


3- واینک خانم ترابی، مدیر اجرایی «اینجا بدون من» و داستان جالبی دیگر برای بازیگر خوب سینمای ما:


نگار جواهریان


http://bekhandid.com/wp-content/uploads/2012/02/Bekhandid.com_negar.jpg

نظرات 8 + ارسال نظر
حق طلب سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 23:03


امیدوارم ایشون انتقاد پذیر باشند .هنر با اخلاق هست که تجلی پیدا می کنه.این بی اخلاقی ها واقعا برای هنرمندانی که حداقل کارشون رو بلدند خیلی خیلی بده و ارزش کارشون رو برا من یکی که پایین میاره.البته اگه براشون نظر مردم مهم باشه.

پرنیان فلاح سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 23:04

چرا؟واقعا چرا این بازیگرا تا به ی جایی میرسن دیگه خدارو بنده نیستن؟مگه حالا چه شخصیت مهمی میشن که بخوان این همه آدمو مچل خودشون بکنن؟خب از اول عین آدم بگو نمیام دیگه این مسخره بازیا چیه!!!عین هانیه توسلی!!!

سعید ایزدی چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 01:33 http://kafankhafan.blogfa.com

البته من واقعا نمی دونم بار اول که ایشون نیومدند چجوری باهاشون برخورد شده.
ولی در اکران اینجا بدون من یک انتقاد اساسی من به کسایی که قرار بوده با ایشون هماهنگ کنند. توی این شرایطی که یکی گفته میاد هر چقدر هم که بزرگ باشه باید باهاش بدون خجالت برخورد کرد.

تا جایی که من فهمیدم کسی که مسئول هماهنگی بود تا خانم جواهریان گفته نمی یاد خیلی آروم برخورد کرده و حتی دلیلش رو هم نپرسیده. در صورتی که کاملا باید طلبکارانه با این بازیگر برخورد می شد تا بفهمه که راحت و بدون هیچ دلیلی نمی تونه اومدنش رو کنسل کنه. اگه درست برخورد بشه دفعه بعد خیلی راحت نمی تونه بگه و بعد نیاد.

به نظر من یکی از دلایل همچین برخورد هایی اینه که به خاطر بزرگیشون هر چی می گند خیلی راحت باهاشون برخورد میشه و این باعث میشه که فکر کنند طرف مقابل خیلی کوجک تر از خودشونه.

سر تنها دو بار من میخواستم جدی باهاشون درمورد اخلاق صحبت کنم ولی جواهریان حتی دیگه گوشی هامون رو هم جواب نداد دیگه
شکور
----------------------------------
من سر توسلی هم این نقد رو به امیر داشتم که تا گفت نمیاد امیر گفت باشه.
احساس می کنم که این فکر کرده اونقدر بزرگه که راحت کنسل کنه. ولی باید بفهمه که ما خیلی بزرگیم که دعوتش می کنیم. و اگه بخواد کنسل کنه باید کلی دلیل بیاره.
ایزدیم
-----------
داستان توسلی رو به نقل دیگری شنیده ام
نقلی که پذیرفتن نیامدنش رو موجه تر میکنه
شکور
----------------------------------------
نه من کاری ندارم که دلیلش موجه بوده . منظورم اینه که احساس کردم تا یه دلیل گفت امیر گفت باشه. من منظورم اینه که جایی برسه که وقتی اینجوری کنسل می کنند حداقل یه نوشته معذرت خواهی بفرستند. نه خیلی راحت بگند من مریضم نمیام
ایزدیم

توفیقی چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 23:54

چه عکس خوبی گذاشتین ازش!
مظلومیت چهره اش اجازه عصبانیت به آدم نمیده...

اتفاقا خواستم این رو برسونم که همچین چهره ی مظلومی اینطور با ما بی اخلاقانه برخورد کرد و نباید گول ظاهر ها رو خورد.
شکور

امیر حیدری پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 11:06

به ایزدی

از سر احساست سخن نگو مرد جوان. تو چه دانی که من چه گفتم و چه کردم. آخرین پیامکی که خانم توسلی فرستاد روز اکران بود که یه جورایی معذرت خواهی بود بخاطر عدم حضورشون. بین بازیگرهای خانمی که من تا حالا باهاشون تماس داشتم خانم توسلی به نظرم از همه رفتار حرفه ای تری داشتند. حتی خودشون 3بار با من تماس گرفتند.
یاداوری کنم برات که نگار جواهریان گفته بود ساعت 3 باهاش تماس بگیریم ولی جواب گوشی من و عباس شکور و خانم طلاکوب رو که یک ساعت تمام تماس گرفتیم رو نداد. حالا این رو مقایسه کن با خانم توسلی که خودشون تماس میگرفتند.

جهان پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 13:51

ایشالا یه پروژه خودم میذارم .یه فیلمی اکران میکنم که نگاره جواهریان بازی کرده باشه، بعد خودم زنگ میزنم بهش دعوتش می کنم ، بعد منتظر میشم کنسل کنه ، بعدش دیگه من میدونم و اون ، البته یه دورم گوشی رو میدم دست آقای ایزدی

من همین الانم دبیر و شکور اجازه بدند هم پایم تلفنی و هم پایم برم یه جایی که هست حسابی ازش گلایه کنم. کلی هم حرف برا زدن دارم.
ایزدیم
--------------
من که مشکلی ندارم
شکور

طلاکوب پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 16:44

"و شاید هم طلاکوب" نه! قطعاً و شدیداً!

حق طلب پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 19:18

به نظرم الان هم دیر نشده.یه وقتی بزارید بهش بزنگید و انتقاد کنید
و البته دیگه طرف این بازیگر برای اکران های بعدی نریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد