کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترین/سیاست گذاری ها/دید سیستماتیک/بررسی تجربیات/مقایسه ی اکران رینگ با هیچکس

با دقت در گذشه ی کانون باید برای آینده برنامه ریخت

 

 

رینگ:

برنامه ها دقیقه ی نود / تبلیغات کم / پوستر معمولی / ویرایش هول هولکی فیلم / اولین اکران یک عضو کم تجربه

در مقابل:

استقبال شدید / پر شدن تالار / نقد مفصل / رضایت کامل تماشاچی



نام من هیچکس:

کارها از قبل و پله پله / برنامه ریزی دقیق / ویرایش دقیق و چندباره / تبلیغات بیشتر / پوستر و بنر بسیار زیبا / تبلغات در اکران دهلیز حتی ساخت و نمایش تیزر / چندمین اکران یک عضو مجرب

در مقابل:

استقبال بسیار کم 




به این مقایسه نگاه کنید

چرا باید اینطور بشه؟

آیا اکران دهلیز پیش از نام من هیچکس باعث کم شدن مخاطب هیچکس شد؟

آیا لفط «رایگان» تو پوستر های رینگ، تاثیر مثبت برای افزایش جمعیت داشت؟

آیا اینکه رینگ اولین فیلم ترسناک کانون فیلم در حیطه ی اکران عمومی بود باعث این اتفاق شد؟

یادمون نره که رینگ و هیچکس جفتشون به کرات در تلویزیون نمایش داده شده ان و جفتشون تو تاریخ سینما خیلی مطرحن...

به این مسائل فکر کنید

و برای اکران های بعدی تصمیم بگیرید.

این بحث ادامه خواهد یافت



شکور

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر (قربانی) سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 22:53

به نظر من پوستر محسن خیلی هم عالی بود و دیگر هیچ

ما مخلصیم! ولی اصل طراحی واسه پوستر اصلیِ فیلم بود، من فقط چندتا نوشته اضافه کردم توش و یه سری تغییرات جزئی!
قدکساز

حق طلب سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 23:05

آیا اکران دهلیز پیش از نام من هیچکس باعث کم شدن مخاطب هیچکس شد؟

به نظرم این تاثیر داشت تا حدودی
البته شانس هم دخیله

رضا ی.د سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 23:29

11-اکران یزرگ تناشاچی های ماروخسته کرده بودواگرم قراربودیه فیلمی اون هفته اکران بشه من میگفتم باید فیلمی عامه پسندتر از فیلم بسیارخوب نام من هیچکس باشه ...باورنمیکنید که دوستای من چه فیلمایی روپیشنهادمیکنن برای اکران...ازهمین تریبون اعلام میکنم کانون باید آیرون من 3رو اکران کنه نه برای اینکه نسبت به دوتای قبلیش بهتره ویاحداقل شرلوک هلمز روبلکه به دلیل اینکه فیلم اکشن بیشتری دارع

سعید ایزدی چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 01:34 http://kafankhafan.blogfa.com

به نظرم من دلیل اصلیش معروفیت خیلی زیاده فیلم رینگ بوده.

در کل به نظرم این دو اکران تفاوت های عمده خیلی زیادی با هم دارند. و کاملا اشتباه مقایسه کردنشون.
اگه می خوایم دو اکران رو با هم مقایسه کنیم و نتیجه بگیریم. میشه تا حدودی اکران فیلم اول این ترمت رو با این اکران مقایسه کرد.

اتفاقا به نظرم نمایش مکرر این فیلم و هیچکس باعث میشه که این دو تا رو با هم مقایسه کنیم نه با فراموشی که 2013 بود
شکور
-------------------------------
من با تو مخالفم. به نظرم فقط همین شباهت رو با هم دارند و تفاوت هاشون خیلی بیشتره برای همین قابل مقایسه نیست.
ولی درسته که فراموشی این فاکنوری که گفتی رو نداره. ولی فاکتور هایی که بشه با هم مقایسشون کرد خیلی بیشتره.
ایزدیم

جهان پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 13:53

جای بسی تامل دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد