کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت اکران اینجا بدون من

همه چی از وبلاگ شروع شد...

 اول کانون و کانونیا:

آقای شکوری از طرف علوم پزشکی پستی گذاشته بودن که در اون درخواست کمک شده بود برای اکرانی در جهت کمک به خیریه باران بهشتی.

علاقه مندی خود را اعلام کردم و پروژه شروع شد .

برای انتخاب فیلم با آقای شکوری و چند تا دیگه از بچه های کانون صحبت کردم و نهایتا از بین مرگ کسب و کار من است و اینجا بدون من و حوض نقاشی اینجا بدون من رو انتخاب کردم.

کارای تبلیغاتی رو من برعهده گرفتم و هماهنگی تالار و مهمان ها بر عهده علوم پزشکی گذاشته شد.

پوستر و تراکت و بلیط ها رو خانم برخورداری و بنر و استند رو آقای چراغعلی طراحی کردن.

سه شنبه صبح پوستر ها و تراکت ها آماده چاپ بود اما کپی حقیقی پرینترش خراب بود و چاپشون افتاد برای 4 ششنبه.

4 شنبه ظهر بالاخره پوستر ها و تراکت ها آماده و پخش شد.

(تو پرانتز تبلیغات خیلی دیر انجام شد قصور از خودمه نه از کسه دیگری.)

(یه پرانتز دیگه چاپخونه کنار امور فرهنگی که به رشد انتقال یافته بسیار کارش ضعیفه)

شنبه و یکشنبه روزای بلیط فروشی بود که روبه روی سلف انجام شد.

متاسفانه استند و بنر یک شنبه به دست ما رسید. (یکی دیگر مشکلات تبلیغاتی ما)

تا اینجا داشته باشید بریم سراغ علوم پزشکی و ...

دوم علوم پزشکیا:

اول به ما گفتن که تالار های امام خمینی و ابن سینا هر دو هماهنگ شدس.

برای اطمینان بیشتر روز دوشنبه پرسیدم کدوم تالار با شک و تردید گفتن امام خمینی هماهنگه

روز سه شنبه باز جویا شدم که اینبار گفتن تالار امام خمینی رو نمیدن به ما و ابن سینا رو داریم.(یکی از دلایل عقب افتادن تبلیغات)

مهمانان برنامه هم که دوستان قرار بود هماهنگ کنن فقط جواهریان جواب مثبت داد که اون هم ساعت 2 یعنی دو ساعت قبل از اکران حضورش رو کنسل کرد.

(تازه طلبکار هم بودن که چرا توکلی رو شما هماهنگ نکردین و این در صورتی بود که من از همون روز اول گفتم که توکلی سر فیلم برداریه و نمیتونه بیاد.)

ادامه با کانون در علوم پزشکی:

ساعت حدود 2:30 تو علوم پزشکی بودیم.

فیلم و صدا رو چک کردیم.(مسئول فنی تالار خیلی خیلی با ما همکاری کردن )

دستگاه پخش تالار کامل بود و احتیاجی به لپ تاپ برای پخش نبود.

سودابه باقری کلیپ های کانون رو به صورت دی وی دی درآورد و تا شروع پخش فیلم در اتاق فرمان کارارو هماهنگ کرد.

خانم ها سلیمیان و پیروزبخت و آقای عطارپور انتظامات سالن رو سامان دهی کردن.

آقای پشت مشهدی و خانم برخورداری هم بلیط ها رو گرفتم

جمعیت حدود 250 نفر اومده بودن . نظم خوبی برقرار بود.

اکران با آرامش و خوب انجام شد.

در نهایت هم خانم کاظم پور(از بچه های علوم پزشکی) بابت عدم حضور نگار جواهریان عذر خواهی کردن.

بیشترین اعتراض و نارضایتی بچه ها از عدم حضور نگار جواهریان و عوامل فیلم بود.


زیاده عرضی نیست. ممنون ازهمه کسایی که به من کمک کردن. امیدوارم کارای بعدیم با اشتباهات کمتری انجام بشه.


اصلاحیه

موضوعی که آقای ایزدی توی نظر ها گفتن هم موضوع مهمی بود که فراموش کرده بودم بگم.

برای پخش فیلم به نسخه بدون تبلیغ و البته دی وی دی فیلم احتیاج داشتیم.

با تهیه کننده تماس گرفتم متوجه شدم که فقط کپی 35 فیلم موجوده.

تماس های زیادی با مرکز پخش و تهیه کننده گرفتم (تقریبا هر روز) که نتیجه این شد که یک دی وی دی برای ما آماده کردن.

آقای ایزدی زحمت کشیدن و همراه من اومدن و فیلم رو از مرکز پخش گرفتیم.

نظرات 10 + ارسال نظر
سعید ایزدی سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 01:04 http://kafankhafan.blogfa.com

خیلی گزارش خوبی بود. کاش این گزارشا برای هر کاری انجام بشه .

سعید ایزدی سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 01:13 http://kafankhafan.blogfa.com

کاش می گفتید که سر پیدا کردن فیلم با کیفیت هم چقدر زحمت کشیدید. حتی برای گرفتن فیلم هم مجبور شدید آژانس شخصی بگیرید.

بشیری سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 09:41

حسابی خسته نباشی... باعرض شرمندگی که من قول دادم باشم، ولی نتونستم...

جهان سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 10:00

درود بر تو سیما!
واقعا عالی بود گزارشت

حق طلب سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 11:15

خسته نباشی.
این خانم جواهریان گویا به توکلی چسبیده و بدون اون جایی نمیره!!!
واقعا که
چرا اینقدر از خود راضیند عده ای.وقتی قول دادی سر قولت باش دیگه .توسلی هم که کنسل کرد کار بدی کرد.فکر نمی کنن جمعیتی فقط به خاطر حضور اونا اومدن !!!

طلاکوب سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 15:07

درباره ی جواهریان سکوت کنم بهتره! ...

شکور سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 21:45

این اکران جای بحث زیاد داره
اول: همکاری ها
دوم: مهمانان
سوم: فراموشی مدیران اجرایی در تغییر سیاست تبلیغات

شکور

شکور سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 23:03

چرا این پست نباید موضوع انتقال تجربه هم داشته باشه؟
شکور

الان داره!
قدکساز

شکور چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 00:45

سوال:
کی سر توکلی از شما طلبکار بود؟ بچه های پزشکی یا جواهریان؟

من چون در جریانم می گم. بچه های پزشکی
ایزدیم

ندا علیپور چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 11:24

اکران بسیارعالی بود.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد