کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

انتقال تجربه (اکران رینگ)

بازم سلام

 برای اکران این فیلم خیلی اذیت شدم و آنقدر مشکلات پیش آمد

که می خوام یک سری از تجربه هایی که تو این اکران بدست آوردم

رو بنویسم......  ولی قبل از اینکه بنویسم یه نگاه به طرف چپ وبلاگ انداختم و

شیوه نامه شکوری رو خوندم ودقت کردم اگر قبلا این رو می خوندم

خیلی از این مشکلات پیش نمیومد. به خاطر همین دیگه منصرف شدم

از نوشتن ادامه انتقال تجربه. و تنها خوندن این شیوه نامه رو کافی میدونم

اینم لینکش

شیوه نامه اکران فیلم های غیر ایرانی

ولللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

یه نکته رو باید بگم

در قالب یه سوال طرح می کنم


سوال:برای اکران باید به چه کسی اعتماد کرد؟

جواب کوتاه : به هیچ کس

جواب بلند : کلا در کانون به بعضی ها نباید اعتماد کرد

و به بعضی ها اصلا نباید اعتماد کرد.

جواب تشریحی: ما بچه های کانون فیلم که بیکار نیستیم حداقل دانشجو که هستیم

به علاوه هر کدام از ما اگرهم خوش قول ترین هم باشیم

ولی ممکن یک مشکل کوچک و خارج از کنترل برای ما پیش بیاد که نتونیم کاری کنیم

حتی به خودتون هم اعتماد نکنید


سوال:پس چه کار کنیم؟

باید حتما از 12 روز قبل پیگیر کارهای لازم برای اکران باشید

و  یک هفته به اکران اقدامات لازم انجام شده باشد و فقط کار که توی این هفته باید

داشته باشید تبلیغات باشه.

در پایان از همه عزیزانی که این تجربه ها رو بهم دادند مممممممممنونممممممممممم

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 23:30


خسته نباشید آقای قربانی!
وافعا اکران خوبی بود.
جمعیت عالی.
واکنشا عالی.
مدیر اجرایی عالی.
فقط باید روحیه تون رو تقویت کنید.
تازه بچه ها که اومدن کمک. حالا ما پیر شده بودیم و نسگا میکردیم ولی انصافا بقیه بودنا!!
خسته نباشیـــــــــــــــــــــــــــد

نسگا=نیگا

جهان

سعید ایزدی سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 02:08 http://kafankhafan.blogfa.com

انقد عصبانی نباش.
به عنوان کسی که هم دوست دارم و هم توی این پروژه هیچ قولی بهت ندادم که از دستم شاکی باشی دارم بهت می گم. کاملا دوستانه برای اینکه بهتر بشی.
توی کانون خیلی راحت می تونی به خیلی ها اعتماد کنی. راستش رو بخوام بگم من با اینکه از خیلی جریان ها خبر ندارم ولی بزرگترین مشکل امروز رو خودت می دونم. برای هر کاری باید برنامه داشته باشی. و داشتن برنامه مهمترین عامله. که تو تا اونجایی که فهمیدم هیچ برنامه ای نداشتی. تو حتی افراد دقیقی که گفته بودی کمکت کنند رو نمی دونستی. در صورتی که از شب قبل باید انتظامات سالونت رو هم مشخص می کردی.
تنها کاری که امروز باید می کردی این بود که صدای سالن رو چک می کردی فقط همین.

شکور سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 21:04

برگه ی شیوه نامه ی اکران در سمت چپ وبلاگ حضور دائمی داره.
تا دو سه روز آینده هم اصلاحش میکنم
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 23:00

نمی دونم چرا همچین فکری کردی سعید
توی این پست من فقط خودمو زیر سوال بردم نه شخصه دیگری رو
وهنوزم معتقدم که تیمی که تشکیل شد تیم خوبی بود
بازم اینجا از همه بچه عذر خواهی میکنم به خاطر بی تجربگی هایی که کردم
و از همه ممنونم و اگر این دوستان نبودند این اکران به خوبی اجرا نمی شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد