کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت فیلم رینگ


سلام 

سه شنبه بود که عباس گفت کسی نمیخاد این هفته اکران کنه منم دستمو بالا کردم

و فیلم افسانه 1900پیشنهاد کردم ولی چهارشنبه معلوم شد......

  

که ما دو ساعت بیشتر وقت برای تالار مولوی نداریم و این فیلم هم نزدیک

سه ساعت بود به خاطر همین منو یوسف دوست گشتیم تو آرشیو خودم ببینیم

فیلمی پیدا میشه 2 ساعت کمتر باشه و ارزششو داشته باشه. که رسیدیم به

فیلم رینگ که 1ساعتو 40دقیقه بود(البته من قبلا هم می خواستم رینگ رو پخش

کنم ولی یکم عذاب وجدان داشتم بخاطر .....) بگذریم

رینگ و طرحشو  بردیم پیش خانم برزگری و بعد از مذاکراتی که داشتیم فیلم بالاخره تائید شد

منم طراحی پوستر و استند رو سپردم به قدکساز که شنبه طراحی کنه که

شنبه پوستر ها رو بزنیم ولی شنبه لپ تاب قدکساز بالا نیامد و ما مجبور شدیم

دوباره طراحی کنیم ولی بازهم بدلیل جابجایی تکثیر به فردا موکول شد یعنی یکشنبه

صبح زود ساعت هفت و نیم بردم برای چاپ که برای چاپ 40 تا پوستر یک ساعت ونیم

معطل شدم(هرگز به تکثیر رشد رجوع نکنیدالبته تا درست شدن دستگاهشون)

بارون میامد وهیچ کس در کانون نبود هر جوری شد یک سری رو خودم زدم وبقیه رو

گذاشتم برای بعد از ظهر. عباس قرار شد یه نکته در مورد سانسور فیلم بهم بگه

که خودم سانسور کنم ولی چون هنوز تراکت ها طراحی ( به وسیله یوسف دوست)

و چاپ و توی سلف پخش نشده بود  عباس گفت خودم برات سانسور می کنم

تو برو دنبال بقیه کارها. خلاصه پوسترینگ توی یکشنبه انجام شد و فیلم هم

تا دوشنبه صبح قرار شد اماده باشه دوشنبه هم صبح امدم  و اصلاحیه زیر نویس را انجام دادم

وتا ساعت 12 همه چیز اوکی (شد)و فیلم ساعت 12.20 دقیقه شروع شد جمعیت

از همون لحظات اول نسبتا زیاد بودند و هرچی می گذشت صندلی های خالی پر می شد

که می تونم بگم 1.5 برابر ظرفیت سالن جمعیت امد . ساعت 1.50دقیقه

فیلم تموم شد و یوسف دوست .چراغ .پشت مشهدی نقد فیلم رو تا 2.10 دقیقه

به بهترین شکل وبرای نیمی از جمعیت انجام دادند . و اکران به به لطف خدا

و همیاری بچه ها کانون تمام شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 23:31

بِجِدّ نخسته

شکور سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 21:48

برای اکران اولت خوب بود ولی با تجربه ی این اکران در این زمان کم و با این بازده بالا، ازین به بعد اکران های مهدی قربانی باید بی نقص ترین اکران ها بشه

شکور

ممنون و موافقم
--------
چه کسی ممنون و موافقه؟
شکور

امیر حیدری پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 10:52

دمت گرم. شنیدم ترکوندی.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 10 آبان 1392 ساعت 21:21

نه بابا امیر جون
بچه ها ترکوندند
بارم از همشون ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد