کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

عکس پاییزی


همینجوری که در حال عکس گرفتن از محیط اطرافم هستم، جشنواره پاییز بهشتی باعث شد از بالا تا پایین دانشگاه دوربین به دست حرکت کنم ...

این زمان، اوج رنگارنگی پاییزه،از رنگهای قرمز و سبز و زرد درختا لذت ببرید.

البته کمی سخته هم پاییز دخیل باشه،هم نمادی از دانشگاه...

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسااسدی یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 21:30

آفرین... خیلی عکس خفنیه

حق طلب دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 20:13

خوبه .
یه کم شلوغه ولی

رضا ی.د سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 00:17

من الان بیام یه چیز بگم میگین ...
ولی میگم عکاس دروحله ی اول یه تصویراز یه لحظه ی خاص روثبت میکنه نه هرتصویری روکه هم خودش هم بقیه میتونن ببینن دوما مایه هدفی از عکس گرفتن داریم که مثلا تونقاشی یافیلم وداستان وبقیه ی هنرهانداریم...وگرنه شمافرص کن که من ازیه آدم سرفرصت یه پرتره بکشم یا اینکه عکسشوبگیرم...پس باید اینایه فرقی با هم داشته باشن به ذات حالا اگه مثلا از عکاسی به جای طراحی استفاده کنیم شایدغلط نباشه ولی هدف اصلی این هنرو نرسونده...هرعکس باید داستانی برای بازگوکردن داشته باشه یعنی بشه چندخط براش مطلب نوشت که این کارو توخیلی ازجاها انجام میدن.... اینا همش مقدمه بود وچندتا از معیارهای من برای نقد یه عکس. خودخانم توفیقی گفتن بیام برای نقد ومن هم ثمعاوطاعتا(اگه درست نوشته باشم) اول ازهمه پاییزورنگای نارنجی وزردش کو؟فضای گرفته وهوای سردش کو؟حالا شایدبچه هابگن سرماروچطورمیخوادنشون بده و...اگه خواستن بدونن من مثال های معروف وفراوانی از عکاسای بزرگ میزنم اون درخت وسط عکس دقیقا چی کارس؟چرا سه تابرگ از پشت قسمت بالای صفحه روپرکردن؟اون بنراز پشت به چه معناست،یعنی میخوادچه مفهومی روبرسونه؟غلبه ی رنگی این عکس باسبزه پس من بیننده بدون توضیح عکاس میگم تابستان بهشتی.اون تیکه آسمان واون کوه در دوردست چراهست چرا باید دیده بشه؟آیا هدف شما افزایش عمق ومساحت جغرافیایی عکس به خارج فضای دانشگاه بوده؟یا اینکه به نحوی درقاب قرارگرفته؟واگرهدف شما افزایش مساحت وعمق بوده برای چی؟

ندا علیپور چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 11:30

چه عکس قشنگیه

توفیقی پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 00:39

امروز که دوربین برده بودم برای عکاسی از دانشگاه و از یه سوژه ، با حالتای مختلف عکس میگرفتم، یاد کلاس عکاسیم افتادم که گروهی میرفتیم عکاسی و بعدش که عکسا رو با هم میدیدیم و نقد میکردیم،میفهمیدم تو همون مکانی که منم بودم و سعی کردم بهترین قابو بگیرم ، چه عکسای مختلف و خوب دیگه ای میشه گرفت.
خیلی خوب بود این حرکت
خواستم پیشنهاد بدم یه روز بذاریم برای عکاسی گروهی جشنواره پاییز بهشتی
هم گامی در جهت پیشرفت بخش عکاسی کانونه ؛ هم لذت عکاسی گروهی

حق طلب پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 19:12

پیشنهاد جالبیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد