کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت / وبلاگ

به نام خدا

نمیدونم لازم بود اینجا اینارو بنویسم یا صرفا کافی بود به مسئول وبلاگ بگم؟؟!!

به هر حال اینجا میگم تا ببینم بعدا چی میشه.  عرضم به حضورتون که دو روزه نیت کردم به پستای قدیمی کانون از نظر دسته بندی موضوعات و برچسب گذاری سر و سامون بدم ، فک نمیکردم انقد برام جذاب و شیرین باشه ، یاد خاطرات ترم یک خودم افتادم که رفتم کل وبلاگ رو خوندم و تو هر پست کامنت گذاشتم!!!

یادش بخیر! آقای شکوری چقدر خوشحال بودن از این موضوع! معروف شده بودم به 205 نظر تایید نشده.

اگه بخوام بیشتر ادامه بدم صفحه وبلاگ پر میشه ، پس بهتره گزارش فعالیت بدم و برم.


پست های قدیمی کانون از 16 آبان 89 تا 17 بهمن 89 دسته بندی و برچسب گذاری شد. (البته یه سریاش موضوع بندی شده بود ولی من بازم به همشون اخبار کانون رو اضافه کردم)


در ضمن: اصلا هم بیکار نیستم


جهان معاون

نظرات 9 + ارسال نظر
سعید چ.ع جمعه 3 آبان 1392 ساعت 21:26

محسن قدکساز جمعه 3 آبان 1392 ساعت 21:35

خیلی عااااالی!!!
کار خوبی هم کردید که اینجا نوشتید! اصن اگه ایزدی بذاره همین الآن استعفا میدم تا شما مسئول بشید! ولی چون اصلا هم بیکار نیستید این کارو نمیکنم که اذیت نشید
خسته هم نباشید! خدا عکساتونو پر پول تر کنه!

شکور جمعه 3 آبان 1392 ساعت 22:01

خسته نباشید
فقط درمورد موضوع بندی دقت کنید ها
همه ی پست ها زیرمجموعه ی اخبار کانون قرار نمیگیرن
اخبار کانون مثل پست هایی هست که دارن خبر از وقوع یه اتفاق میکنن
مثلا یه پروژه شخصی اعلام میکنن یا یه جلسه رو اطلاع میدن یا ...
شکور

پرنیان فلاح جمعه 3 آبان 1392 ساعت 22:26

چقد این عکست باحاله

رضا ی.د جمعه 3 آبان 1392 ساعت 23:56

سپاس

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 3 آبان 1392 ساعت 23:58

مرادپور شنبه 4 آبان 1392 ساعت 00:38

باریک... حرکتات 1 دونه اس!!

بشیری شنبه 4 آبان 1392 ساعت 08:44

حق طلب یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 17:47

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد