کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کمک برای بلیط فروشی اینجا بدون من

قرار بر این شد که شنبه و یکشنبه بلیط فروشی داشته باشیم. کسانی که دوست دارند در بلیط فورشی که ساعت 11 تا 15 شنبه و 11 تا 14 یک شنبه (درصورت تمام نشدن بلیط های روز شنبه) شرکت داشته باشند با من حتما تماس حاصل فرمایند. مخصوصا دوستانی که در پست قبلی اعلام آمادگی کردند (خانم پرستو کنعانی، خانم بشیری، آقای چراغعلی و خانم علیپور). 

بلیط های این اکران بسیار محدود است، دوستان اگر خودشان برای خودشان یا دوستانشان بلیط می خواهند حتما هر چه سریعتر اقدام کنند.

ممنون. 

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 22:22

شنبه که متاسفانه نمیتونم ولی یک شنبه 12 به بعد در خدمتم..
در ضمن منم تو پست قبلی اعلام آمادگی کرده بودم

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 3 آبان 1392 ساعت 00:11

من ساعت 11 تا 1شنبه می تونم باشم حتی زودتر از11
به هر حال در خدمتیم

سلیمیان جمعه 3 آبان 1392 ساعت 20:21

من فردا احتمالا هستم
با شما تماس خواهم گرفت

مرادپور شنبه 4 آبان 1392 ساعت 01:33

یک شنبه 11 ب بعد کلاً هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد