کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

از طرف خانم ترابی: اکران اینجا بدون من

دوستان قرار با همکاری خیریه باران زیر نظر دانشکده علوم پزشکی فیلم اینجا بدون من رو با حضور عوامل برگذار کنیم. مدیر اجرایی این پروژه شخصی خانم ترابی هستند. دوستانی که قصد همکاری دارند سریعا اطلاع بدند. 


پستر ها فردا آماده میشه برای زدن. و اکران فیلم هم یک شنبه هفته بعدی ساعت 4 تالار ابن سینا است. 

نظرات 12 + ارسال نظر
جهان سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 20:33

1.عنوان تصحیح شود لطفا
2.واسه اکران هستم ایشالا

پرستو کنعانی سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 20:39

منم که هستم

وبلاگ کم میاید خانم
هم خودتون هم آبجی تون
باید بیش از این حرفا بیاید وبلاگ
شکور

سعید ایزدی سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 22:46 http://kafankhafan.blogfa.com

این شکور کیه که سالی یه بار می یاد یه پست می ذاره چارتا کامنت جواب میده و قرنی یدونه کامنت می ذاره.

کاش یکی روش می شد بهش می گفت که بیشتر به وبلاگ سر بزنه و گاهی هم بیاد کانون.

شکور سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 23:08

ایزدی...مثکه تو هنوز در بدنت خون باقی مانده

شکور

پرستو کنعانی سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 23:09

به اقای شکوری
من زیاد میام سر میزنم ولی اکثرا نظری ندارم که بذارم
اما خداییش از خواهرم بیش تر نظر میذارم

صرفا یه لبخندی یا یه اعلام حضوری بکنید که بفهمیم سر میزنید کاملا به عضویت شما و دلگرمی نویسنده ها کمک میکنه
شکور

-----
به قدکساز:
این حرفای که من همش میزنم رو تو باس بزنی ها
شکور
-------------------------------

قدکساز

بشیری سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 23:30

منم که میدونی هستم...

بهاره سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 23:52

من چنتا سوال دارم که نمی دونم از کی بپرسم
یکی اینکه یه فیلمی یه بار چن سال پیش دیدم به اسم «بازی» که ایرانی بود و نسبتاً قدیمی وخیلی دوس داشتم اما هیچ چیزی به جز اسمش نمی دونم و دقیقاً به دلیل همین اسمش نتونستم با سرچ کردن پیداش کنم؛داستانش یه دختر بچه و مادرش تو خونشون بود. لطفاً اگه می دونید اطلاعات بدید
سوال بعدیم اینه که چه کسایی تو وبلاگ مطلب می نویسن؟یعنی چه اعضایی
راستش سختمه برم تو وبلاگ بگردم جوابمو پیدا کنم
سوال دیگه اینکه کلاس تدوین آقای شکوری کی برگزار میشه
:)

شما تشریف بیارید کانون، خیلی سریع به جواب همه‌ی سوالاتون میرسید!
توی کانون بچه‌هایی هستن که خوره‌ی فیلمن و خوب میتونن راهنماییتون کنن. اعضای کانون، کسایی که حق رأی داشته باشن، میتونن توی نظرات هرکدوم از پُست‌ها اعلام کنن که میخوان نویسنده بشن، بعد اگه حق رأی داشته باشن، مسئول وبلاگ نکات لازم رو باهاشون هماهنگ میکنه و دعوتنامه‌ی عضویت رو براشون ارسال میکنه... به همین راحتی!
قدکساز
----------
شکوری ام
کارگاه تدوین من معطل دهلیز بود. شنبه جزئیات کارگاه و شروط شرکت درش رو تو جلسه توضیح میدم. دوستان 3-4 روز وقت دارن سر زمانش به توافق برسن و بعدش شروع می کنیم
شکور

شکور چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 00:15

من نمیدونم چرا نگار جواهریان سر اومدن سر اکران تنها دوبار زندگی می کنیم اونطور پوست ما رو کند و بدقولی کرد ولی سر اینجا بدون من به این اوکیه داره برخورد میکنه
خیلی شاکی ام
این چه رفتاریه دیگه
آخرش حتی دیگه جواب تماسهامون رو هم نداد
شکور

سعید چ.ع چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 09:01

عمری باشه هستم.

نداعلیپور چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 19:33

روز اکران منم هستم

مهتاب زارعی چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 22:08

من خیلی دوس دارم باهاتون هم کاری کنم ولی احتمالا اصفهانم و فقط به اکران میرسم!!!زارعی

سلیمیان جمعه 3 آبان 1392 ساعت 20:25

من هم هستما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد