کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران فیلم من نفرت انگیز2(despicable me2

سلام،من برای اکران فیلم (من نفرت انگیز) نیاز به مدیر اجرایی وتیم اجرایی دارم.از همه خواهش میکنم کمکم کنند.
نظرات 5 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 14:41

کی میخوای اکران کنی؟

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 15:44

اگه بخای من هستم

جهان سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 17:05

به خاطر پروژه خودم و آقای یوسف دوست متاسفانه مخالفم حتی اگه مخالفتم تاثیر نداشته باشه

یعنی ادعای تعارض دارید؟
شکور
__________________________
نمیدونم اسمش تعارض میشه یا نه!
اما خب من ممکنه بخوام دوبله شده اش رو پخش کنم (منتظر گلوری هستم) آقای یوسف دوست هم که هفته انیمیشن داره و قطعا میخواد این رو اکران کنه!
به نظرم علیرضا یه کم دندون رو جیگر بذاره اگه کار من نشد قطعا هفته انیمیشن آقای یوسف دوست هست دیگه!
اونجا کمک کنه یادم بگیره.

جهان
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ-
همین الان یه سری به سایت گلوری زدم انگاری شروع کردن به دوبله من نفرت انگیز 2.
اطلاعات بیشتز زو گزارش میدم تو یه پست مجزا.بیشتر از قبل مخالف این اکرانم :دی

جهان

سعید ایزدی سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 19:46 http://kafankhafan.blogfa.com

چون خانم چهانی پور این پروژه رو مدتها پیش مطرج کردند و مخالفتی باهاش نشده بود. به نظر من خانم جهان باید این فیلم رو اگران کنند و علیرضا باید به فکر یه فیلم دیگه باشه.

شکور شنبه 11 آبان 1392 ساعت 01:51

این چرا موضوع فراخوان داره؟

خوب این به نوعی فراخوانه برای کمک! چون تذکر دادید عوضش کردم. خانم جهانی پور هم در حال کار روی موضوعات و برچسبها هستن.
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد