کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترین: تا سه هفته ی دیگر مدیران اجرایی اکرانهای شخصی باید جایگزین شوند

همونطور که عرض کردم باید تا سه هفته ی دیگه این اتفاق بیفته(یعنی ایده آل من اینه)  

باید اعضای جدید و اعضایی که سابقه ی کمتری دارن، اکران های هفتگی رو دست بگیرن و اعضای قدیمی تر برن سراغ قدم های سخت تر و قدم های جدید...

در این راستا خودم:

- ایشالا تا چند روز دیگه کلاس تدوین (با محوریت ویرایش فیلم) رو فکر کنم برای بار ششم انجام میدم

- شیوه نامه ی اکران رو هم که نوشته ام

- تو جلسه هم اعلام کردم که دوستان بیان انتقال تجربه ی عملی رو انجام بدن

- بحث الزام قدیمی ها برای انتقال تجربه ی عملیاتی هم امکان رای گیریش باقی هست

- تو پروژه هام مثل کشتن و مدیریت هام مثل دهلیز هم سعی کردم از بچه های جدید استفاده کنم


متاسفانه از اعضای دیگه، یا اصلا حرکتی برای پیشرفت نمی بینم یا تفکر سیستماتیکی نمی بینم. بعضی از قدیمی ها هم صرفا ابراز انتقاد میکنن و راهکارهای عملیاتی بسیار کم و ضعیف هست.

برای جلورفتن این «سیستم»، نیاز به همکاری و تفکر «سیستماتیک» و نسبتاً «بلند مدت» هست... چیزی که فقط از چراغعلی سر پکیج! معارفه اش دیدم.

با هم باشیم برای کانون

شکور



نظرات 1 + ارسال نظر
حق طلب دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 21:14

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد