کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

انتقال تجربه / دهلیز

درمورد انتظامات:

  

 

1-      همگی خسته نباشید

 

2-      با اینکه گفته بودم دانشجوها متخلخل نشینن، می دیدم که این اتفاق (البت موردی و خیلی کم) پیش اومده

 

3-      با اینکه گفته بودم کسی بدون کارت سینه در ابتدای امر نباشه مگه خودم اجازه بدم، دیدم که عده ای بدون کارت سینه بودن اونم بدون هماهنگی با من

 

4-      گاهی دوستان علی رغم شفافیت صحبت های من، خلاف اونچه گفته بودم عمل میکردن مثلا میگفتم دیگه در باز نشه و می دیدم که بازم عده ای وارد شدن

 

5-      با اینکه گفته بودم توی وی آی پی بدون هماهنگی با خانم بشیری کسی نشینه، سه نفر بدون این هماهنگی نشسته بودن.

 

6-      اغلب تیم انتظامات از بچه های بی تجربه و جدید بودن ولی نظم جلسه خوب بود و این اکران با توجه به حجم مخاطبین، از منظم ترین اکران ها بود به خصوص که راس ساعت دو کلیپ ها شروع شد و یه حجم زیادی دانشجو رو برای جلوگیری از ازدحام بیرونی سریعا جا دادیم.

 

7-      تفکیک مورد نظر حراست دانشگاه دقیق انجام شد.

 

8-      بعضی از دوستان از جاهایی که براشون تعیین شده بود جابجا شده بودن که باعث تعجب من شد. بعضی از دوستان باور نکردن که برای محل حضورشون هم فکر کرده بودم.

 

9-      تصمیمات در لحظه و اقدامات فورس ماژور برای حفظ نظم بسیار خوب بود.

 

10-   تالار طبق روال معمول اذیت کرد و ما باید به این رویه پایان بدیم و با یه جلسه با دکتر صالحی زاده سنگهامون رو وابکنیم.

 

11-   به نظرم اگه اعضای کانون در این حد و یا بیشتر خواهند ماند باید به فکر تبدیل پروژه های کانونی در مورد اکران های بزرگ به پروژه های شخصی باشیم تا از تراکم اعضا هم به نحوی کم بشه.

 

12-   اگه از طرف مدیریت بنده مشکلی وجود داشته باس عرض کنم عده ای از اون مشکلات، مشکل نیستن بلکه اقتضائات مدیریت همچین برنامه هایی هستن و اعضای بی تجربه لزومشون رو درک نمیکنن. عده ای دیگه سوتفاهم هستن. ولی عده ای هم به خطای انسانی و ضعف رفتاری یا مدیریت بنده مربوط میشه که از اون موارد معذرت میخوام و از دوستان خواهش می کنم برای اصلاح بنده حضوری انتقادهاشون رو به من بگن تا کمکی برام باشه.

 

13-   من چراغ قوه ام رو میخوام!!!

 

عباس شکوری- مدیر انتظامات دهلیز

نظرات 7 + ارسال نظر
سعید ایزدی دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 00:47 http://kafankhafan.blogfa.com

با تشکر از مدریت خوبتون.
1. یک مشکلی که من باهاش مواجه بودم این بود که وقتی رفته بودید روی سن یک جایگزین مشخص نکرده بودید که اگه مشکلی پیش اومد با اون هماهنگ کنیم. و من می رفتم پیش چراغ به دلیل اینکه تجربه بیشتری داشت. ولی کاش یک جانشین مشخص می کردید که ما به مشکلی بر نخوریم.

2. یک سری وسایل کانون دست منه که فردا میارمشون. فک کنم چراغ شما هم توش باشه.

پ ن : چراغ مورد 1 و 2 با هم فرق دارند هر چند در مفهوم تفاوتی ندارند.

حاجی من با چراغ دقیقا سر همین موضوع هماهنگ کرده بودم که وقتی رفتم روی سن، مدیریت با اونه (منظورم چراغعلیه)
شکور
----------------------------------------------
دقیقا مشکل همنه تو فقط با جراغ هماهنگ کرده بودی و منی که تجربه داشتم می رفتم پیش چراغ چون می دونستم اگه کسی رو هم مشخص کردی چراغه. ولی بحث اینه که باید اعلام عمومی می کردی که همه بدونند. خیلی ها می یومدن پیش من من می گفتم برید پیش چراغ.
ایزدیم
------------
به این فکر کردم که کار خاصی نخواهد بود و من هم با تلفن در دسترسم.
به هر حال باید کاری که میگی رو باید میکردم.
حالا مگه مشکلی وجود داشت؟
شکور
--------------------------------------
نه .خدا رو شکر. ولی امکان داشت مشکلی پیش بیاد. بیشتر برای سری های بعدی منظورم بود بابت مطح کردنش.
ایزدیم

ترابی دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 18:08

خیلی ممنون از مدیریته خوبتون
همه چی بدون نقص نبود ولی اکران خوبی بود
خسته نباشید

جهان دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 19:53

خسته نباشید..

مرادپور دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 20:50

ب نظرم همه چی خوب بود.

بشیری دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 21:52

ترجیح میدم حضوری صحبت کنیم :‏)‏

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 22:18

در مورد وی آی پی بگم که من با خانم بشیری هماهنگ بودم و نمی شد اساتید رو اجازه ننشستن داد

نداعلیپور چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 19:44

برنامه ریزی دقیقتون درمورد جایگاه انتظامات اکران عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد