کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه معارفه ورودی های جدید «کانون»

زمان: سه شنبه / 23مهرماه / ساعت 12

لوکیشن: اتاق 101 دانشکده برق

مدیران اجرایی: سعید چراغعلی / پریسا جهانی پور

 

 


شکور

نظرات 7 + ارسال نظر
پرنیان فلاح یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 20:25

حیف که نبودم.ببینم اون کسی که داره از پشت آقای شکوی رد میشه و عین روحا افتاده کیه؟!!!فک کنم وجود خارجی نداره و تو عکس افتاده فقط!!!

شما این تست را با موفقیت به پایان رساندید! وضعیت جسمی و روحیِ نرمالی دارید!
قدکساز

محسن قدکساز یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 20:27

برای اطلاع دوستان میگم که اون شبحی که توی عکس دوم داره رد میشه بنده هستم!

شمایید؟آبروم رفت پیشتون که!!!!ی لحظه فکر کردم مثل فیلم حس ششمه که این روحارو فقط پسره میدید و تو عکسا که مادرش داشت نگاه میکرد ی سایه روشن افتاده بود.
ببینید آقای قدکساز اگه به حرفی که امروز زدم گوش نکنید عاقبت شما همین خواهد شداااا!!!
پرنیان فلاح
----------------------------
اگه به حرف شما گوش هم بکنم عاقبتم همین خواهد شد! عاقبت خودتون هم همین خواهد شد! عاقبت پسرتون هم همین خواهد شد! اصن عاقبت همه همین خواهد شد!
البته این اتفاق به این دلیل توی این عکس افتاده که عکاس میخواست از یه تکنیک خیلی پیشرفته ی عکاسی استفاده کنه و سوژه در این عکس اصلا من بودم!
قدکساز

جهان یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 20:41

حق طلب یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 22:29

خیلی خوب.منم موافقم.مثل روح سرگردان دارید رد می شید و سوژه شما خود آقای شکوریست.یاد حضرت عزرائیل افتادم .دور از جون آقای شکوری یه سلامی به فرشته مقرب خدا بدیم بد نیست.سلام علی عزرائیل:

و دور ازجون شما البته با اینکه عزرائیل بودن بد نی
حق طلب
-----------------------------------
خیلی هم خوبه عزرائیل بودن...
قدکساز

شکور یکشنبه 28 مهر 1392 ساعت 23:03


قدکساز

سارا حنانی دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 01:18

من هی منتظر بودم راجع به اون جلسه پست گذاشته بشه
بنظرم اون روز همه چی خوب بود جز اینکه شاید یه مقدار پخش کلیپ ها طولانی شد(نظر منه البته)
برای ما که عضو قدیمی بودیم دیدن چهره ها و شنیدن خاطرات بچه ها جالب بود ولی شاید علت پخش طولانی این صحبت ها برای جدیدتر ها کمی گنگ بوده باشه

حرکت آقای دبیر هم خیلی جالب بود ، از همین تریبون از خلاقیت شون و خلاقیت نویسنده متن تقدیرنامه ها! تشکر میکنم

به سارا دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 19:58

1.خواهش میکنم :)
2.در مورد کلیپ هم باید عرض کنم که به دلیل فشرده بودن برنامه ها و ضیق وقت و از طرفی هم به خاطر اینکه آقای شکوری تقریبا متکلم وحده این جلسه بودن مجبور بودم تنوع ایجاد کنم که حداقل بین 2 تا 5 دقیقه شامل کلیپ میشد تا خیلی خسته کننده تر نشه.
3.مراسم تودیع به شدت طولانی تر از حد انتظارم شد و این در حالی بود که با دبیر به اندازه 10 دقیقه زمان طی کرده بودیم.
4.چون خوابم میاد حواسم به جمله بندیام نیست امیدوارم متوجه منظرات بالا شده باشی

جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد