کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تیم انتظامات... / دهلیز

در حال حاضر مدیراجرایی من رو مسئول رسوندن فیلم به اکران و نظم سالن کرده 

 

تو بحثی که داشتیم نزدیک به بیست نفر داخل سالن و هر در هم 3-4 نفر برای بحث چک کردن بلیط ها نیاز هست


1- ازونجایی که اعضای جدید خیلی زیادن و تجربه ها کم، افرادی که قراره تو تیم من باشن (که البته غالب فعالین پروژه رو هم در بر می گیرن) علاوه بر توضیح هایی که تا ساعت شروع اکران بهشون خواهیم داد، ساعت 11:30 یکشنبه هم کانون باشن تا وظایف دقیق همه رو براشون تشریح کنم


2- دوستانی که تو خونه شون چراغ قوه دارن خواهش میکنم هرچی چراغ قوه دارید برای روز اکران بیارید


3- روز اکران محل خاصی باید برای نگهداری از وسایل اعضا نشون بشه. به تجربه دیدیم که پخش و پلا شدن وسایل اعضا باعث گم و گور شدنشون میشه. لطفا حواستون به این مسائل باشه...


4- تو اکران همگی با من لینک باشید، شماره من رو داشته باشید و بدون هماهنگی، کاری که انجامش میتونه باعث تغییر در رویه ی ایجاد شده در تالار بشه (به طور مثال سرخود تصمیم گرفتن برای نشستن خانم ها در ردیف هایی از آقایون) انجام ندید.09193499839 / اگه سیم کارت کانون دستم بود: 09398187110


5- مهمترین قسمت تلاش تیم انتظامات، ابتدای اکران هنگام نشستن تماشاچی ها و حین جلسه ی نقد، برای جلوگیری از سر و صدا و رسوندن برگه های نقد به مسئول سن هست


6- از هرگونه رفتار تند با دانشجوها بپرهیزید و در صورت غیرمنطقی شدن دانشجو، فرد رو به من لینک بدید


7- با توجه به زیاد شدن اعضا، گاهی بعضی از اعضای کانون رو نمیشناسم. حتما کارت سینه داشته باشید. سعید چراغ شنبه کارت سینه ها رو بیشتر خواهد کرد که به همه ی تیم برسه.


8- سوال هرگونه مسئولی به ویژه از بچه های حراست رو در صورتی که قبلش براتون روشنش نکرده بودم، به من لینک بدید


- در روز اکران علاوه بر تیم انتظامات، ما مسئولین اتاق فرمان، رسوندن سوالات به سن، مسئولین استقبال، مسئول خاص رسوندن فیلم، مسئول امور مالی و عکاسان رو هم خواهیم داشت که با توجه به کانونی بودن پروژه، برای هر کدوم از این مسئولیت ها، به بعضی از اعضا فکر شده


شکور

نظرات 9 + ارسال نظر
حق طلب جمعه 26 مهر 1392 ساعت 14:47


هستیم

محسن قدکساز جمعه 26 مهر 1392 ساعت 15:16

1- من میام!
2- شاید بتونم چراغ قوه بیارم!
3- یه سری کمد و کابینت تو لابی تالار بود که ما از اونا واسه نگه داری وسایل و کیف و اینا استفاده میکردیم تو اکران های قبلی.
4- حله!
6- سخت ترین کار همینه!

مسعود زرگر جمعه 26 مهر 1392 ساعت 17:11

هستم ، فقط باید برا چک کردن بلیط ها و باطل کردنشون فکر درست و حسابی بکنیم،بجه ها معطل نشن.!:

دارم فکر میکنم...درمورد این مسائل حتما «حضوری» نظر بدید.
شکور

جهان جمعه 26 مهر 1392 ساعت 18:01

من میخوام تو بحث حضوری چک کردن بلیط ها باشم.
اگه بعد از جلسه رسمی فردا بحث شد من رو هم ساعت 3 که اومدم کانون در جریان بذارید.
ممنون :)

برخورداری جمعه 26 مهر 1392 ساعت 18:59

منم هستم

حق طلب جمعه 26 مهر 1392 ساعت 19:09

من چراغ قوه دارم.فقط بزرگه کمی

بیارید
ممنان
شکور

سعید ایزدی جمعه 26 مهر 1392 ساعت 20:33 http://kafankhafan.blogfa.com

منم که چراغ قوم همیشه در اخنیار کانون فقط اگه باطری هست بگید وگرنه برا اطمینان خودم بخرم.

پرنیان فلاح جمعه 26 مهر 1392 ساعت 21:40

منم صددرصد هستم.

حق طلب شنبه 4 آبان 1392 ساعت 23:46

سلام و خشته نباشید.به نظرم با این جمعیت خیلی با نظم و عالی سالن پر شد

ما یعنی من و مریم حواسمون به جای خالی های سالن بود. جای خالی ها برای کسانی بود که دوستانشون جا گرفته بودن براشون و اونایی که تکی بود و جای کسی نبود ما هر کی میومد تو اعلام می کردیم کی تک هست و راهنماییش می کردیم سمت صندلی حتی یکی یه نیم ساعتی دیر رسید اما من فهمیدم اون جلو یه دونه جا هست و بردمش اونجا .کلی ذوق کرد .منم گفتم خوش شانسی که دیر رسیدی اما جا در ردیف جلو پیدا کردی.
حتی وسط فیلم من دو نفر رو دیدم بلند شدند رفتند و سریع دوتا تکی گیر اوردم.
خب
ما با انتظامات جلویی هم چک می کردیم که جای خالیه قضیش چیه
ولی دیدیم که اونا هم چک کردند خودشون و خیالمون راحت می شد.اما مشکل جا گرفتن بچه ها .به نظرم سخت گیرانس که بگیم جا نگیرید اما بعد یه ربع یا نیم ساعت تناشا و نیومدن دوست طرف می تونیم زور کنیم که حق کس دیگس که من دوبار اینکارو کردن اما درمورد بعضیا نتونستیم حریفشون بشیم و گفتم یه دقیقه مهلت می دیم وگرنه حق بقیس عزیزم دیگه هول می شدند. اگه پافشاری بیشتر می کردیم دعوا می شد خب که شما به من گفتید که به طرف بگم می تونید بره بیرون اگه جای بغلش رو خالی نمی کنه!!!
این بود خاطرات من در روز انتظامات.البته برای کم کردن کولر سالن هم به من هی می گفتند و منم دوبار رفتم اتاق فرمان که گفتن اگه بخوایم کولرو کم کنیم کل سیستم قطع می شه حتی موقعی که فیلم تموم شده بود!!!راسته؟
اما نقد من به جناب دبیر عزیز:خسته نباشید اما شما در صحبت با کارگردان بیشتر حرف زدید تا خود کارگردان با اینکه مرتبط بود و می خواستید بحث شکل بگیره به نظرم دانشجویان بسیار مشتاق دیدن شعیبی که کلی معطل شدند برای دیدنش تشنه این بودند که حرف ای شعیبی رو بیشتر بشنوند.

مورد بعدی به نظرم خیلی زشت شد که عواملی که به ما گفته بودید میان یه دفعه نیومدند.همش از ما می پرسیدن هانیه توسلی نمیاد پسره چی و ما کلی خجالت کشیدیم.اینجوری دانشجوها بدبین می شن که ما برا بازار گرمی می گیم عوامل .اصلا دفعه بعد برا بلیط فروشی حتی اگه همه عوامل قول صد در صد دادند می گیم احتمالا میان! باید تاکید کنیم رو این واژه که متوقع نشن!
در اخر خسته نباشید به همه عوامل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد