کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران خیریه / همکاری با دانشکده علوم پزشکی

بعد از صحبت هایی که با کانونی ها برای اکران خیریه داشتم دو فیلم رو در نظر گرفتم 

اینجا بدون من

و مرگ کسب و کار من است

تلاش من برای اکران اینجا بدون من با حضور عوامل است. اما در صورت بروز مشکل روی فیلم دوم کار میکنیم.

تاریخ احتمالی اکران 4آبان تالار امام خمینی

برای پیشرفت سریع کار میخوام شنبه طرح اکران رو همراه بافیلم به خانم برزگری تحویل بدم. و مجوز ها رو بگیرم

در این راستا :

آیا کسی هست که دی وی دی یا فایل فیلم اینجا بدون من رو داشته باشه؟



نظرات 7 + ارسال نظر
امیر حیدری پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 20:11

من دی وی دی رو دارم ولی گمون کنم خونه باشه. در هر صورت 3000 تومن پولی نیست که میخریمش خب.

جهان پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 21:29

من دارم.
البته توپ شکن هم داره

بهاره پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 22:50

سلام من دی وی دی شو دارم میارم براتون

محمدنیا جمعه 26 مهر 1392 ساعت 09:57 http://mohamadnia_fmh@yahoo.com

من دی وی دیه اینجا بدون من و دارم میارم براتون

پرستو کنعانی جمعه 26 مهر 1392 ساعت 10:57

منم دی وی دی رو دارم خواستید بگید

شکور جمعه 26 مهر 1392 ساعت 13:15

داریوش شنبه 27 مهر 1392 ساعت 21:56

من هم فایلش رو دارم میتونم بهتون بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد