کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فعالین بلیط و تبلیغات دهلیز

  جهانی پور
سعید چراغعلی
اشکان توپ شکن
بشیری
تدریس
قربانی
نجاتی
ایزدی
مرادپور
ترابی
فلاح
توکلی
توفیقی
طلاکوب
باقری
برخورداری
علیپور
پشت مشهدی
ارشادی
یوسف دوست
قدکساز
صالح آبادی
حق طلب
فرامرزی
پیروزبخت
زرگر
مریم حیدری
پریسا کنعانی زاده
خداقلی
مریم خاقانی
مشعشع
ضمیری
ولی پور
دواچی
عاطفه کیانی
ناصرخانی
مینو پویا
طاطایی
(هلیا + فائزه + مهسا = فامیل این دوستان رو خانم جهانی پور یادشون نبود)

اگه کسی از قلم افتاده _من پوزش میخوام_  حتما اعلام کنید.

نظرات 16 + ارسال نظر
حق طلب چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 13:31

پرنیان فلاح چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 13:56

دوست من،مهسا حبیبی هم یود.

آهان!
مهسا فامیلیش حبیبی بود آقای حیدری :دی

جهان

جهان چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 14:11

+
فردین قاسمی

ترابی چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 15:45

آیا بهتر نبود که فعالین دهلیز همه در یک پست اعلام بشن تا سه پست متوالی؟؟؟!!!

من به عنوان مسئول وبلاگ میگم که بهتر بود که تو یه پُست اعلام و دسته بندی بشن.
قدکساز

امیر حیدری چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 16:01

+ فردین قاسمی

مرضیه لقمانی چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 20:00

هییییییییییییییمنم بودم

این همه تبلیغات کردم

کارت تبلیغاتی پخش کردم نیم ساعت بیلیط فروختم کارت دعوت به جلسه پخش کردم

پس من کوشم

جهان چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 20:59

خانوم لقمانی من از اسم که شما رو نشناختم!
قیافتم که از اینجا معلوم نیست!
ولی کجا بلیط فروشی کردی؟؟
من ندیدمت!
البته دستت درد نکنه !
ولی واسم جالب شد که کی هستی

حق طلب پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 00:38

با ترابی موافق به شدت
آقای شکوری هم قبلا گفته بودن در این باره تو پستی فک کنم

امیر حیدری پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 16:24

این فعالیت ها در روزهای متفاوتی صورت گرفته و این در زمان ایجاد حق رای تفاوت ایجاد میکنه.

خب می شد زمانشو حدودا مشخص کردحق طلب
--------

دبیرا، پسرم، تفکیک فعالین یک پروژه در سه پست جدا چه علتی می تونه داشته باشه وقتی ملاک، زمان اعلامه...یعنی زمان انتشار پست. و این سه پست در یک زمان منتشر شده ان. حتی اگه در سه زمان هم منتشر می شدن، مهم اینه که هر سه زمان بین دو رای گیری یا دو جلسه قرار میگیرن و در هر حالتی، تفکیک ایجاد شده، موضوعیتی برای حق رای نداره قناری
قربون داییت
شکور

مرضیه لقمانی پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 21:05

من و یاسمن با هم بودیم

اونجا من برگه های تبلیغاتی پخش میکردم و یه تایم کمی هم بیلیط فروشی

بازم نشناختینم؟؟؟؟

اینجا عکسم نمیشه گذاشت یک شنبه میام کانون ثابت میکنم

آهاااااااا
دوست یاسمنی شما :)
شناختم.

جهان

sh.zamiri پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 21:56

همایون روزم واسه بلیت فروشی بود.

تایید میکنم :)

جهان

مرضیه لقمانی پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 22:51

خب خدارو شکر هویتم فاش شد

اسم منم بزارین دییییییگه

مرادپور جمعه 26 مهر 1392 ساعت 00:54

یکی دوتا از دوستای منم بودن که عضو کانون شدن و اولین فعالیت کانونی شون رو با پوستریگ دهلیز شروع کردن. پریناز ابوذر و انیتا ؟ بودن...

محمدنیا جمعه 26 مهر 1392 ساعت 10:01 http://mohamadnia_fmh@yahoo.com

فائزه منم محمدنیا :)))

توفیقی جمعه 26 مهر 1392 ساعت 14:14

تکلیف هلیا و فائزه چی میشه؟
کسی بنام هلیا جم نژاد داریم.همونه؟

کسایی که مرادپور گفت،تایید میشه؟
ابوذر و یکی دیگه که نمیتونم بخونم.

خانم جهان باید تایید کنند
حیدری

به توفیق: جمعه 26 مهر 1392 ساعت 17:56

والا پوسترینگ دهلیز که به من مربوط نبود.
ولی اگه نظر منو میخواید وقتی پریماه میگه پوستر چسبوندن پس چسبوندن و فعالن دیگه.
هلیا هم دوست مینو پویا هست.
احتمالا همون هلیا جم نژاد باشه.

جهان

فائزه هم همون محمدنیاست که خودش اومد اینجا اعلام کرد.

جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد