کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

گزارش فعالیت از طرف خانم کنعانی

طبق صحبت هایی که با خانم کنعانی داشته بودیم از ایشان خواسته بودیم اگر مایل هستند یک گزارش درباره اولین فعالیتی که در کانون داشتند ارائه کنند. ایشان هم پذیرفتند و اعلام فعالیت کردند. 


گزارش فعالیت: 

  

گروه انجمن علمی تاریخ در نظر داشت برای پایان کار خود در انجمن فیلمی را اکران کند ولی از انجا که به تنهایی قادر به اکران فیلم نبود خواستار همکاری با کانون شد به همین دلیل از انجمن تاریخ با آقای شکوری تماس گرفتند تا برای اکران یک فیلم از کانون کمک بگیرند. برای این کار، به دلیل آشنایی کوچکی که داشتند؛ من را به عنوان رابط کانون و انجمن معرفی کردند. بعد از قبول آقای شکور و گفتنشان به من، من نیز قبول کردم که با آنها همکاری کنم. این همکاری به شرطی بود که من فقط رابط بین کانون و انجمن تاریخ باشم.

در ابتدا قرار بود که فیلم اصلی را پخش کنیم ولی به دلیل اینکه نسخه اصلی برای سانسور مشکل داشت ( بعد از نشان دادن به آقای شکوری و مشورت با ایشان) تصمیم بر این شد که فیلم دوبله شده را نشان دهیم. برای همین از آقای قربانی کمک گرفتیم. از ایشان خواستیم فیلم دوبله ادیت شده را برای ما بیاورند.

طبق صحبت هایی که با انجمن تاریخ داشتم قرار بر این شد که طراحی پستر و تبلیغات را خودشان انجام دهند. بعد از اینکه یکی از افراد انجن طراحی پستر (که البته به دلیل وقت گذاری کم بسیار ضعیف بود)را انجام داد، من و آقای نصیری رفتیم و پستر ها را چاپ کردیم. بعد از چاپ با اینکه من وظیفه ای در تبلیغ نداشتم اما به دلیل نبود نیروی کافی به آنها برای زدن پستر کمک کردم.

بعد از انجام مراحل ابتدایی کار و بعد از هماهنگی های انجام شده برای باز کردن سالن. کلیپ کانون را ساعت 3:10 پخش کردم. بعد از کلیپ مجری ابتدا از همکاری کانون تشکر کرد و بعد از آن به توضیحاتی در مورد فیلم پرداخت. بعد از صحبت های مجری فیلم به نمایش درآمد. پخش فیلم که تمام شد آقای فرامرزی به عنوان نماینده کانون به روی سن رفتند و توضیحاتی درباره برنامه های کانون دادند.

نظرات 10 + ارسال نظر
حق طلب چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 13:33

بشیری چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 13:59

خسته نباشید

مسعود چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 14:22 http://pdf-books.blogsky.com/

خوب بود

جهان چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 14:27

آفرین

محسن قدکساز چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 14:51

خیلی خوب بود این پُست!

ترابی چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 15:44

خسته نباشید

پرستو کنعانی زاده چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 17:44

مرسی از همگی....

رضا ی.د پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 00:45

به نظرم گزارش فعالیت دقیقی بود...خوب بود..

شکور پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 22:18

درود
شکور

توفیقی جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:37

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد