کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تراکتور سواری!!!

 

 

                            از راست به چپ:خودم،پریماه(راننده)،توفیق،پری 

               مهسا(دوستم) هم داره عکس میگیره (دست های پشت پرده است) 

 

 

دو هفته پیش سه شنبه بود،امور فرهنگی داشت میبست و ما همه اومدیم بیرون که بریم پی کارمون.دانشگاه هم خلوت،پرنده پر نمیزد! 

 ی دفه دیدم پریماه و پری مشکوک میزنن،هی پچ پچ میکنن.گفتم ینی چی شده؟کسی مرده؟!کار خلافی میخوان بکنن؟! 

تا اخر فهمیدم که پریماه حوس تراکتور سواری زده به سرش!به توفیق گفت من میرم اون تو میشینم توهم ازم عکس بگیر.همین که این جمله از دهن پریماه بیرون اومد ی دفه اون تیکه،دقت کنین فقط اون تیکه ی دانشگاه،اتوبان شد!!! 

از پله های ادبیات،اون بالا که میره به سمت زمین و حقوق و ... عین مور و ملخ آدم میومد.حتی ی دفه از پشت امور فرهنگی که خرابه است و اون نمایشگاهه که میره به سمت آلاچیقا هم چند نفر بیرون اومدن!!!داشتیم دیوونه میشدیدم.ترکیدیم انقد خندیدیم.آخر پریماه گفت به من چه،و رفت نشست تو تراکتوره.در همین لحظه آدمایی که از اونجا رد میشدن دوبرابر شدن به طوری که میانگین رد شدن آدما تو بیست سال گذشته از اون تیکه انقد نبوده!!! 

ماهم هی با فیگورای مختلف توی تراکتور،روی تراکتور،زیر تراکتور،کنار تراکتور،رو چرخ تراکتور،... عکس مینداختیم و بقیه ی جوری نگاه میکردن انگار دارن تیمارستانیارو نگاه میکنن!خب چیه،دوست داشتیم!حتی میتونم بگم افتخار نشستن تو تراکتور نصیب من هم شد!!! 

خلاصه کبود شدیم اونروز انقد خندیدیم.به امید سواری های بعدی(کامیون،تریلی،تانک،...!!!!) 

نظرات 7 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 12:03

چقد کیف داد
ولی انصافا تراکتور چرخای محکمی داره.
من که هیچی اگه 5 تامون باهم رو چرخش وایمیسادیم بازم هیچیش نمیشد.

حق طلب چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 12:04


دفعه بعد منم خبر کنید.

شکور چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 12:20

میخندییی؟؟؟؟!!!!
حیدری
__________________________
مگه تراختور سواری بده آقای حیدری؟
چرا نخندن؟
یاشاسیـــــــــــــــــــــــن تراختــــــــــــــــــــــــور

جهان

محسن قدکساز چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 14:51

ما هم اون دور داشتیم واستون دعا میکردیم

مرادپور جمعه 26 مهر 1392 ساعت 00:51


نمیدونین چه لذذذذذذذذذتی داشت!!! فرمون هیدرولیک، صندلی فنری... اصلاً 1 وضیییییی...
جای همه خالی...

توفیقی جمعه 26 مهر 1392 ساعت 12:43

اونا رو بگو که از سمت برق و حقوق اومدن ،ایستادن متعجب نگاه کردند!! که اینا چیکار میکنن تو دانشگاه!
خوبه دیگه،از وانت شروع شد ، به تراکتور رسید!
خدا عاقبتمونو بخیر کنه!
فک کنم با دیدن عکس،دل کسایی که اون دور و بر واسمون دعا میکردن ،کمی سوخت!

مهسا(اسدی) دوشنبه 29 مهر 1392 ساعت 13:00

خیلی جالب بود کاش منم پیشتون بودم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد