کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

از طرف خانم کنعانی - فعالین والکری

 ویرایش شده در 23 مهر ساعت 20 به توصیه مسئول اساسنامه - سعید ایزدی

 

قربانی

چراغعلی

فرامرزی

کنعانی

کنعانی زاده (نمیدونم آیا با بالایی فرق داره یا نه!)

ایزدی

سلمان


اسامی فعالین فیلم والکری قربانی.چراغعلی.فرامرزی.ایزدی.سلمان.پریسا کنعانی زاده. از حمایت های اقای شکوری هم برای اکران فیلم تشکر میکنم

نظرات 5 + ارسال نظر
سعید ایزدی دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 23:03 http://kafankhafan.blogfa.com

اول پست اضافه کن از طرف خانم کنعانیه.

مسئول اساس نامه

سعید ایزدی دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 23:05 http://kafankhafan.blogfa.com

پرستو کنعانی و پریسا کنعانی زاده خواهرند. با اسم بنویس یکی حساب نشند.

این کامنت و دوبار نوشته شدن این اسم (که البته متفاوت نوشته شدن نمیدونم چرا) مستند هستن نیازی به ویرایش پُست نیست! خودم به خانم توفیقی تذکر میدم!
قدکساز

امیرحسین نصیری سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 01:41

دست همگیتون درد نکنه، ایشالله که بتونیم حمت شما رو جای دیگه جبران کنیم. از طرف همه بچه های انجمن علمی دانشجویی تاریخ

پرستو کنعانی سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 18:41

برای اینکه موقع کامنت یا پست من با خواهرم اشتباه گرفته نشم فامیلی خودمو کنعانی و فامیلی خواهرمو کنعانی زاده مینویسم

سارا حنانی سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 23:01

آقای قدکساز برای من یه ایمیل اومده از گوگل، مبنی بر اینکه recovery phone number این آدرس تغییر کرده
filmclub.beheshti.university@gmail.com
و اینکه اطمینان کسب کنه که صاحب اصلی تلفن رو تغییر داده باشه

چون من این ایمیل رو ساخته بودم، و آدرس میل خودم رو داده بودم برای recovery ،این ایمیل برای من اومده
هم اینکه خواستم بگم که مطمئن بشم شما شماره رو تغییر دادین
هم اینکه فک کنم برای موقعیت های احتمالی در خطر افتادن و اینا، الان بهتره ایمیل خودتون رو جایگزین کنید که خودتون مستقیم و سریعا باخبر بشید

مرسی که کامنت دادید!
من برای اینکه از یه سیستم دیگه وارد جی میل بشم، ازم خواست که یه کُدی رو براشون بفرستم و من شماره موبایلی رو که احتمالا شماره شما بود رو به شماره خودم تغییر دادم! خوب شد گفتین که ایمیل خودم رو جایگذین کنم!
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد