کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه



سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران
از 22 تا 28 مهرماه در پردیس سینما ملت برگزار می شود.
برنامه سالن های نمایش
پارسال رفتم به نیت بخش بین الملل.بنظرم خوب بود
آخرش گفتم یه سر به بخش داخلی بزنم
اونجا بود که به خودم مطمئن شدم پتانسیل فیلمسازی دارم!
یعنی وحشتناک بود بعضی فیلما...
نظرات 2 + ارسال نظر
حق طلب یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 19:04

این جشنواره همونه که پارسال فیلم اقای صفایی رو دیدیم توش؟

من که اون جلسه رو نبودم
تا جایی که اطلاع دارم ، همونه
توفیقی

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) یکشنبه 21 مهر 1392 ساعت 23:44

این حرف اخررررررررررری رو خیلللللللللللللللللللللی قبول دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد