کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سومین اکران کانون: همکاری با انجمن علمی تاریخ

پوستر از انجمن علمی تاریخ

نظرات 5 + ارسال نظر
سلیمه رحیمی شنبه 20 مهر 1392 ساعت 16:23

آخ جون!

سعید چ.ع شنبه 20 مهر 1392 ساعت 17:17

چه پوسترِ بدی.

به قدکساز شنبه 20 مهر 1392 ساعت 17:20

این پست با پست مربوط به اکران نام من هیچکس, ایمیل شود
ردیفه؟
شکور

حله!
قدکساز

محسن قدکساز شنبه 20 مهر 1392 ساعت 18:00

بعد از دیدن این پوستر من دیگه حرفی ندارم! یعنی تمام انگیزمو از دست دادم از اینکه پوستر درست کنم و تو وبلاگ نظرسنجی کنم!

امیرحسین نصیری شنبه 20 مهر 1392 ساعت 18:43

پوستر طراحی آقای شکوری نیست! ایشون خیلی حرفه ای طراحی میکنن.این یک کار خیلی اورژانسی بوده، ضمن اینکه در شرایط فعلی من فقط میتونم از بزرگواری و رفاقت آقایان شکوری و قربانی تشکر کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد