کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه ی شنبه فراموش نشود

سنجاق شده تا شنبه ساعت 12

جلسات رسمی کانون یکی از مهمترین ارکان اساسنامه برای حفظ و ارتقای سیستم دموکراسی تشکل دانشجویی کانون فیلم و عکس ماست.

این جلسات باید همیشه پرمایه و بدون صحبت های اضافه و همچنین بحث هایی که مطرح شدنشان نیاز به جلسه ندارند برگزار گردند. فرصت هر جلسه حداکثر یک ساعت در هر هفته است. پس اعضای خوب کانون فیلم... با تصمیم برای هرچه پرمایه تر برگزار کردن این جلسات در جلسه

شنبه، ساعت 12 الی 13

شرکت کنید

شکور

نظرات 20 + ارسال نظر
به مسئول وبلاگ پنج‌شنبه 18 مهر 1392 ساعت 22:03

اگه صلاح می بینی تا شنبه صبح سنجاق بشه
شکور

توفیقی شنبه 20 مهر 1392 ساعت 00:25

آقا از طرف بچه های کانون ،یه برگه امضا شده حاوی پیام "رضایت از امکانات جدید وبلاگ" بدیم دستتون حله؟!
نظر سنجی پوسید،نمیخوایید برش دارید؟!


قدکساز

شکور چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 12:24

حاجی بازم اگه ممکنه این رو تا جلسه ی شنبه سنجاق کن
شکور

ردیف میکنم!
قدکساز

پرنیان فلاح پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 00:08

اگه یکشنبه ها بود میتونستم بیام.شنبه ها اون ساعت کلاس دارم.

sh.zamiri پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 22:00

کاش یکشنبه ها بود...
شنبه ها نمیتونم بیام....

شکور پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 13:54

اگه صلاح می بینی، سنجاق بشه تا جلسه
شکور

توفیقی جمعه 3 آبان 1392 ساعت 18:48

آیا اسامی فعالین دهلیز نوشته شد و من نمیبینم یا هنوز مدیر اجرایی ننوشته؟!
برای حق رای دارا میخوام.

شکور پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 18:59

بازم پیشنهاد میکنم که این پست سنجاق بشه
شکور

دیگه عادت کردم هر هفته خودم سنجاق میکنم!
قدکساز

شکور جمعه 10 آبان 1392 ساعت 12:59

پس کو سنجاقت؟!
فردا شنبه اس ها!
شکور

من سنجاق کرده بودم ولی الآن اومدم میبینم نیست :|

زهرا همایون روز جمعه 17 آبان 1392 ساعت 20:07

ای کاش یکشنبه ها می بود

شکور شنبه 25 آبان 1392 ساعت 02:20

مسئولین وبلاگ زحمت می کشن هر بار قبل از جلسه این پست رو سنجاق میکنن وگرنه من خودم فردا نمیتونم تو جلسه باشم
شکور

سلیمیان شنبه 25 آبان 1392 ساعت 10:58

چرا امکان تغییر روز جلسات هر چند وقت یکبار نیست!
اینجوری شما همیشه از حظور یک عده محروم میشید خب..
مثل اکران های مولوی که بیشتر توی یک روز خاصه

همیشه امکان تغییر روز جلسه مثل تغییر همه چیز بر اساس دموکراسی و با راهکار رای گیری وجود داره ولی در حال حاضر به نظر خیلی از اعضا شنبه بهترین زمان برای جلساته
شکور

به مسئولین وبلاگ شنبه 25 آبان 1392 ساعت 15:23

چرا این هنوز سنجاقه؟
شکور

درست شد!
قدکساز

سعید پشت مشهدی جمعه 1 آذر 1392 ساعت 14:10

حاجی حرف های منم در مورد فواید اکران های داخل کانون که تو پست ای که گذاشتم حذف شد از طرف من بگو .

این نظر خط قرمزی نداره که!!! چرا تایید نشده؟
اگه خواستید تایید کنید، اصرار دارم که این جملات من هم تایید بشه.
شکور

niloofar mihangir پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 10:15

salam mishe roozesh avaz she?
man chand haftyi ke nemitoona biam , masalan bezarin yekshanbe, hadeaghal ye hafte dar miun yekshnbe....
masoolan barresi shavad

حق طلب پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 16:00

چرا این دو ماه اینقدر رو جلس شنبه ها تایید کردید؟ولی قبلا نه؟

داریوش پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 18:36

سلام دوستان
من چند جلسه ایه که هی میخوام بیام اما هربار یه مشکلی پیش میاد نمیشه. اگه زحمتی نیست یه گزارشی چیزی از یکی از جلسات توی سایت بذارید که بقیه هم در جریان قرار بگیره که چه بحثهایی ردو بدل میشه. در ضمن میخواستم بدونم کانون در زمینه نقد فیلم یا موسیقی فیلم فعالیت خاصی داره یا نه؟
ممنون و بهتون بابت فعالیتهای موفقتون تبریک میگم

جزئیات تمامی جلسه با موضوع صورتجلسه در وبلاگ قرار داده میشه.
در سمت راست وبلاگ با کلک کردن روی موضوع «صورتجلسه» می تونید از جزئیات تمامی جلسات کانون آگاه بشید.
مطابق با اساسنامه ی کانون، صورتجلسه ی هر جلسه حداکثر تا 24 ساعت پس از پایان جلسه می بایست در وبلاگ قرار گیرد که تا به حال اینگونه عمل شده است
شکور

مرضیه لقمانی پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 21:56

سلام
آقای شکوری!
نمیشه یه بارم این جلساتو بندازین روزای دوشنبه سه شنبه چهار شنبه فقط یه بااااار!!!لطفا

تعیین زمان جلسات هفتگانه مطابق با اساسنامه صرفا توسر رای گیری ممکن است که این رای گیری انجام شده و شنبه انتخاب شده است. برای تغییر این زمان، نظیر همان رای گیری نیاز است
شکور

غزل ابراهیمی شنبه 9 آذر 1392 ساعت 12:47

با سلام
من هم شنبه ها نمی تونم بیام
یکشنبه ها رو پیشنهاد می کنم برای جلسات
لطفا این موضوع روبه نظرسنجی بذارید
ممنون!

به غزل ابراهیمی یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 11:04

تو جلسه سر این مسئله همفکری شد
تا انتهای ترم، زمان زیادی باقی نمونده و دوستان معتقدن که بذاریم ترم عوض بشه تا زمان جدید رو انتخاب کنیم چون ابتدای هر ترم ما به خاطر عوض شدن برنامه ی درسی ملت، برای اون ترم رای گیری می کنیم. شما هم در اون رای گیری شرکت کنید
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد