کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام پروژه شخصی: همکاری کانون فیلم با انجمن علمی تاریخ


http://ecx.images-amazon.com/images/I/51PuVgDti6L._SY300_.jpg


خانم کنعانی از بچه های جدید کانون، مدیریت اجرایی این پروژه رو پذیرفته ان

نمایش فیلم والکری، دوشنبه، 22 مهرماه، ساعت 12:30 ساعت 15 (اصلاحیه در 16مهر)

من هم قرار شده که فیلم رو برای نمایش آماده کنم

آنچه من از خانم کنعانی برای این پروژه توقع دارم، آرم کانون در پوستر ها و نمایش کلیپ ما در تالار هست

تبلیغات و اجرای اصلی مراسم هم با بچه های تاریخه

شکور.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 21:41

عباس دوبله والکری رو دارم
میخواهید

آره حاجی
بیار
دمت جیز
شکور

مرادپور سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 01:01

خیلیم خوب...

امیرحسین نصیری سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 01:35

دست گل همگیتون درد نکنه که امروز(دوشنبه) به ما کمک بزرگی کردید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد