کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خانه - اعلام فعالین و عذرخواهی

و اما بعد؛

اسامی فعالین بر اساس لیست فعالین خانم هلیا جم‌نزاد

 مینو پویا - ناصرخانی - رضایی - حق طلب - سرکارخانم تدریس - ایزدی به اتفاق لپ‌تاپ - علیمدد - ترابی -  برخورداری - امیرخان حیدری - اسدی - بشیری - طلاکوب - مشعشع - پیروزبخت - کنعانی زاده - قاسمی - یوسف دوست - نگین سلمان - میرجهانی - قدک‍ساز - عطارپور - فرامرزی - شکوری - سلیمیان - فلاح

 

 بابت پرش‌های بی‌دلیل فیلمٰ‌ و تبلیغات ضعیف و ناهماهنگی‌های پیش آمده عذرخواهی می‌کنم.

زیاده عرضی نیس. سعید

نظرات 5 + ارسال نظر
حق طلب دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 16:03

خسته نباشید.
فیلم انقدر تصاویر زیبا و قاب بندیهای محشر داشت گویی هر کدام قاب عکسی بودند که تبدیل به فیلم شده بودن

yasamin دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 18:47

خسته نباشید
دروغ چرا!؟من فقط حضور فیزیکی داشتم هیچگونه فعالیتی انجام ندادم
گفتم بگم در حق بقیه ای که زحمت کشیدن جفا نشه
راستی من این مستندو می خوام؟رو سیستم کانونه؟

بله! تشریف بیارید، فلش بیارید و از کامپیوتر ببرید!
قدکساز

جهان دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:14

البته منم دو تا جمله ی "دوستان ایمیلتون رو یادداشت کنید" و "ایمیل، ایمیل، تلفن، تلفن" رو تو لابی مولوی بعد از خروج بچه ها سر دادم.

+
مرادپور و علیپور

جهان

سعید ایزدی دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 22:40 http://kafankhafan.blogfa.com

من فعال نبودم؟؟؟؟

توفیقی چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 19:30

اسمی در بین فعالین فکر منو به خودش مشغول کرده
میر جهانی از بچه های جدیده یا شکل تغییر یافته جهانی پور خودمونه؟!

اگر براساس لیستی باشه که اون عضو جدید نوشته و کارتارو جمع کرده من نیستم، چون من کارت نگرفتم ، گذاشتم واسه بقیه ولی نمیدونم بغیر از کارت دارا اسم منو از کسی بعدا پرسیده که اشتباه نوشته یا نه!

جهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد