کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دلناز طلاکوب / نفیسه صالح آبادی

امروز همینطوری یه سوال از مسئول امور مالی پرسیدم که داستان کلاس های عکاسی تمام شد؟  و ایشون به من جزئیات تمام شدن کلاس رو گفتن...

من شاخ درآوردم که چرا این کلاس اینقد تر و تمیز و مرتب و با اینهمه خروجی مثبت تمام شده و هیچ کس حتی از اینهمه پاکیزه و مثبت برگزار شدن این دو کلاس خبر نداره!

اصلا داستان همینه... اونقد این دو کلاس بی حاشیه و خوب برگزار شد که کسی اصلا خبردار نشد.

این سبک کار کردن، واقعا استحقاق تشویق مفصل داره.

تا پیش از این خانم طلاکوب در پروژه ی پله آخر و تنها دوبار این سبک کاریشون رو بهمون نشون داده بودن. و خوشحالم که الان یکی دیگه هم مثل ایشون داریم.

به شخصه از خانم طلاکوب و خانم صالح آبادی (و اگه کس دیگه ای در به ثمر نشستن این دو کلاس نقش داشته) برای انجام بی حاشیه و تر و تمیز و پرفایده ی کلاس های عکاسی مقدماتی و پیشرفته تشکر میکنم...

امیدوارم دوستان از این سبک عملکرد الگو بگیرن و کلاس هاشون رو آغاز و مدیریت کنن

شکور

نظرات 9 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 17:47

بسیار عالی
واقعا خسته نباشید!

yasamin دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 18:48

مرسی دلناز

توفیقی دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:10

و البته آقای فرامرزی
ایشون کلاسا رو بدست این دو عزیز سپردن.
تا باشه از این کلاسها!

nafi3 saleh دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:32

وقتی وارد صفحه کانون شدم و توی این پست اسم دلناز و خودم رو دیدم اولش تعجب کردم....ولی بعدش که متن رو خوندم حس خیلی خوبی بهم دست داد.... جوری که چندین و چند بار خوندمش...و الان به خاطر اینکه آقای شکوری برای اولین پروژه کانونی م از من راضی بودن خیلی خیلی خوشحالم...چون احساس کردم تونستم تا حدودی به خوبی از پس این پروژه به عنوان اولین کار بر بیام(با وجود اینکه احساس میکنم میتونستم کار هایی برای بهتر شدنش انجام بدم).
لازم هم میدونم که بگم دو نفر برای این کار خیلی به من کمک کردند:اولین نفر آقای فرامرزی بودند که ازشون خیلی تشکر میکنم .چون همیشه وقت و بی وقت مزاحمشون میشدم و هر بار کلی سوال ازشون میپرسیدم و ایشون هم به تمام سوال های من با حوصله جواب میدادند و به خوبی من رو راهنمایی می کردند و مطمئنا نقش مهمی توی خوب برگزار شدن کلاس ها داشتند....
دومین نفر هم دلناز بود که کلی من رو راهنمایی کرد و ازش خیلی زیاد ممنونم.کارهای لیست کلاس ها و ثبت نام هم با دلناز بود که به قول آقای شکوری خیلی تمیز و مرتب انجام شد....
مثل اینکه باز هم پر حرفی کردم.....شرمنده...

شکور دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 21:13

اگه هر کدوم از اعضای کانون، در یک سال، یک پروژه رو مثل شما برگزار کنه، کانون فیلم ما از الانش هم بی همتاتر میشه

شکور

مرادپور سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 01:10

مرحبااااا...

sh.zamiri سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 11:20

خسته نباشید
خیلی دلم میخواست منم عکاسیو بیام اما نشد...

دلنــاز طلاکوب سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 22:29

شرمنده فرمودین؛ انجام وظیفه بود!

بشیری چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 13:20

واقعا عالی بودن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد