کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

این فیلم را «دوبار» ببینید...

http://cinematicket.org/images/filmpic/Bikhod_Va_Bijahat.jpg

 میدونم که خیلی وقت پیش باید می دیدم ولی فیلم ها خیلی زیادن... بالاخره دیدم و:


هرچه دیدم، قدرت نمایی کارگردانی بود...

به غیر از یه ذره لهجه ی بهرام، بازی ها هم فوق العاده بود(عین کاراکتر جواهریان رو دیده ام)

تدوین و فیلمبرداری نکته ی قابل ذکری نداشت

همه چیز منطبق بر جامعه ... حتی بی تربیتی عجیب و غریب خیلی از بچه های امروزی

و فیلم،... فوق العاده...



با این فیلم الان همه ی فیلم های سینمایی کاهانی رو دیده ام...مگه فیلمی داشته باشه که اصلا نشنیدم اسمش رو.

این مرد... خیلی کارگردانه!


شکور

نظرات 9 + ارسال نظر
سعید ایزدی یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 22:00 http://kafankhafan.blogfa.com

حیف کارام خیلی زیاد شده. وگرنه به شدت علاقه داشتم یه هفته جلسات نقد فیلم های کاهانی بزارم.

حق طلب یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 22:04

خب خدا رو شکر.منم دوس داشتم فیلمو
اما میان منتقدها خیلی اختلاف بود برای خوب بودن این فیلم و می گفتن کاهانی پسرفت کرده.
به نظرم اسب بهتر بود.
جواهریان به کاهانی گفته بودنه می خوام سبک مجریان تی وی حرف بزنم برای این کاراکتر
اخرش خیلی جالب بود که نشون می داد با اینکه زن ها روحیه رقابتی دارند با هم اقایون رفاقتی تر این زن ها هستند که کوتاه میان برای خانوادشون
چه طور می رسید این همه فیلم ببینید؟خونه زندگی ؟خواب ؟عیال؟

جهان یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 22:15

این فیلم واقعا واقعا قشنگه

مسعود زرگر یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 22:29

فوق العادست کاهانی...

محسن قدکساز یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 22:37

این مرد یکه!
این فیلم عالیه! با اینکه 10 دقیقه اولشو نرسیدیم ولی بازهم عالی عالی عالی!

به حق طلب یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 23:21

من نسبت به دوستان فیلم بین کانون، اصلا فیلمی نمی بینم
به نظرم باید روزی دوتا فیلم دید تا فیلم بین محسوب شد
شکور

سارا حنانی دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 01:12

من به معنی واقعی کلمه از دیدن این فیلم لذت برده بودم
با اینکه خیلی موقعیت عجیبی رو به تصویر کشیده بود همه چی اش ملموس بود
بر خلاف شما، من خیلی با کاراکتر جواهریان مشکل داشتم و از لهجه ی پانته آ بهرام کیف کردم

پرنیان فلاح دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 09:01

من اینم فیلمو یبار تو سینما دیدم،بعد خاله ام فیلمو گرفت و سه بار هم اونجا دیدم ینی 4بار و هر 4بار کیفور شدم حسابی.کاهانی معرکه است واقعا!

nafi3 saleh دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:43

"بیخود و بی جهت " واقعا فیلم عالی ایه.....من 4 بار دیدمش و هنوزم دیدنش برام تازگی داره....بازی پانته آ بهرام مثل همه ی بازی های دیگه ش اینجا فوق العاده ست....مخصوصا لهجه ش.........فیلم "هیچ" عبد الرضا کاهانی هم واقعا فیلم خوبیه .موضوع متفاوت و جالبی داره....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد