کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترین: کانون در حال انفجار/پتانسیلی که باید بالفعل شود

سلام.

یکی دو هفته ای هست که کانون داره می ترکه

حتی گاهی اصلا جا نیست که ملت بشینن

به نظرم باید سریعا به فکر افزایش خروجی های کانون بود 

 

در این رابطه یه سری پیشنهاد دارم که فکر میکنم باید در جلسه ی معارفه هم درموردشون صحبت کنم

همین رو بگم که به نظرم در حال حاضر ما پتانسیل رسوندن اکران ها به حداقل یک و نیم اکران در هر هفته رو داریم (یعنی در عرض دو هفته، سه فیلم) و همچنین باید علایق اعضا مشخص بشن و بنابه علایقشون، مسئولین و مدیران کانون موظف بشن که یه سری رو برای تربیت کردن در مسیر خودشون دسته بندی کنن

در این راستا به نظرم مهمترین دسته، گروه ویرایشگران فیلم ها خواهند بود

ازونجایی که جلسه ی معارفه در پیش هست و بعد از اون میشه دقیق تر در این رابطه بحث کرد، جزئیات بیشتر رو میذارم بعد از اون جلسه

ولی الان باید روی یه نکته تاکید کنم:


بحث وبلاگ و اطلاع رسانی بین اعضا...

معتقدم که قدکساز باید یه جلسه یا یه پست بذاره و دقیق شیوه ی بررسی و جستجو و عملکرد در وبلاگ رو به جدیدی ها بگه و همچنین تمامی اعضای کانون بسیج بشن تا همه ی جدید ها (و قدیمی ها) به این اعتقاد برسن که باید وبلاگ رو هر روز چک کنن و در صورت امکان نظر بذارن

 

در حال حاضر با افزایش اعضا به این شدت، وبلاگ تنها چاره ی اطلاع رسانی و حفظ دموکراسی کانونه

شکور

 

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن قدکساز یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 21:35

مخصوصا با تعیین علایق خیلی موافقم!
واسه پُست هم امشب یه پُست میذارم!

سارا حنانی دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 01:16

خب آدم دلش میخواد همش اونجا باشه وقتی اینجوری پست میذارید
خیلی بده که نمیتونم بیام اصن این روزا

سارا حنانی دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 01:19

آقای قدکساز و سایرین:
این فقط مشکل منه یا برای بقیه هم پیش اومده؟ گاهی اوقات هر چه قدر کد امنیتی رو وارد میکنم دائم پیغام میده که اشتباهه در حالی که مطمئنم درسته!نهایتش بار اول اشتباه میکنه آدم ولی دیگه 6-7 بار پشت هم که اشتباه نمیکنه
یه ایرادی اینجا وجود داره
تا الان سه چهار بار برای من پیش اومده
آخرش مجبور میشم کل صفحه رو رفرش کنم، اونوقت وقتی کد امنیتی رو وارد میکنم خطا نمیده

برا من هم همینطور میشه. منم همون بار اول متنم رو کپی میکنم، رفرش میکنم و دوباره پیست میکنم
شکور
-------------------------------
برای همه پیش میاد! من هم کاری که آقای شکوری گفتن رو انجام میدم!
قدکساز

حق طلب دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 10:29

در شکل گیری گروه به شدت موافقم.
اقای قدکساز هر موقع این جلسه رو گذاشتید یادتون نره به من بگید که بیام ،این جور که بوش میاد معاونتونم

چشم! اتفاقا تو فکرش هم بودم!
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد