کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

آی ورودی با توام؛ما یه خونواده ایم

همونطور که اطلاع دارید،آقای عطارپور اکرانی در پیش دارند

و در این پروژه ،میخوان نگاه ویجه ای به ورودی های جدید داشته باشن ، تو گروهشون باشن تا زودتر با کانون و روال کارها آشنا بشن و ترس و خجالت و ناآشنایی شون زودتر از بین بره.

بر همین اساس،زیر مجموعه پکیج " آی ورودی با توام؛ما یه خونواده ایم " از همین تریبون اعلام میکنند کسانی که علاقه مند به حضور و همکاری اند، به اطلاع شون برسونند. (چه تو نظرات چه پیامک چه تماس)             09353503221

و بدانید و آگاه باشید که کانون در تمامی زمینه ها،حامی شماست. برای انجام فعالیت،نترسید و بشتابید.

و اگر بدانید لذت همکاری در گروههای بزرگ چیست،لحظه ای آن را به تاخیر نمی اندازید...

نظرات 4 + ارسال نظر
سجاد احمدی یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 15:54

سلام من میخواستم باهاتون همکاری کنم فقط روز و ساعت هایی که باید خالی داشته باشم کی هستش؟؟؟؟؟

به شماره ای که توی پست هست زنگ بزنید

جهان
...............................
بیایید کانون،با روال کارها آشنا میشید
اصلا اگه هیچ وقت خالی هم ندارید،سر راه دوتا پوستر بچسبونید
توفیقی

مهشید فنودی یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 21:37

سلام، الان من باید اینجا اسمم رو بگم برای همکاری؟!

خب دیگه اینجا گفتم مهشید فنودی هستم،ترم یک روانشناسی.


حتما کانون هم سر بزنین تا کامل براتون توضیح بدیم
آفرین که خودتون پا پیش گذاشتین!
توفیقی

بهاره یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 22:23

سلام
من هستم
علاقه مند به همکاری منتها بیشتر ساعتای 8تا 10 صب کلاس ندارم و بعد از ساعت 3

شما حتما توی اوقات بی کلاسیتون از ساعت 10:30 تا 17 بیاید کانون خیلی خوبه!
قدکساز

مهتاب زارعی سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 19:35

سلام من ورودی جدیدم و علاقه مند به همکاری...چندباری هم به کانون سر زدم ولی چون با محیط آشنا نیستم نمیدونم چه جوری میشه همکاری کرد...!!

خب این پست و این برنامه،برای جذب شماست دیگه!
کاری نداره،بیایین کانون،آشنا میشیم باهم،براتون توضیح میدیم همه چی رو.منتظریم...
توفیقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد