کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پروژه مرض حیوان

سلام دوستان قرار بود پروژه ی شخصی مرض حیوان در آخر همین هفته ساخته بشه که متاسفانه بدشانسی و بدقولی و باد شدید هوا و کم بودن بودجه و نداشتن مدیر تولید و برنامه ریز و خیلی زیاد بودن دکوپاژ و برنامه ریزی غلط من باعث شد کنسل بشه از همه عوامل کانونی این فیلم از جمله عطارپور ارشادی مهدی رسولی امیر حیدری مژده بشیری و سعید ایزدی و قربانی و بابک رضایی و محبوبه توکلیان بابت وقت و انرژی که گذاشتند تشکر می کنم.

 خود این کنسل شدن ضربه روحی خیلی بزرگی بود برام حس می کنم بچه ی یکسالم مرده البته نزدیک به چهارصد هزار تومن هم ضرر مالی برام داشت .

راستی من اصلا از ساخت این فیلم منصرف نشدم الانم به دنبال منابع مالی جدیدم احتمال داره بتونم تهیه کننده پیدا کنم حتما خبرهای بعدی این پروژه رو همین جا خواهم نوشت.


سعید پشت مشهدی شکست خورده

نظرات 7 + ارسال نظر
شکور شنبه 13 مهر 1392 ساعت 20:19

بیخیال
به تجربه اش فکر کن قناری
شکورم

حق طلب شنبه 13 مهر 1392 ساعت 20:35

مرادپور شنبه 13 مهر 1392 ساعت 20:39

اصلاً طوری نیست... فدای سرتون... دوباره شروع می کنید با یاری خدا...

جهان شنبه 13 مهر 1392 ساعت 20:42

خیلی ناراحت شدم
ایشالا درست بشه.
اصلا اکه تونستم خودم مدیرتولیدتون میشم.
غصه نخورید


حق طلب

سعید ایزدی شنبه 13 مهر 1392 ساعت 21:02 http://kafankhafan.blogfa.com

ایشالا بعد از شروع دوباره در خدمت هستیم.

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) شنبه 13 مهر 1392 ساعت 21:41

به قول عباس بیخیال....................

امیر حیدری شنبه 13 مهر 1392 ساعت 22:22

آقا ما مخلصیم. میسازیش حتما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد