کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

عکس های کانونی ها

سلام دوستان.

چند وقتی بود  می خواستم این پیشنهاد رو بدم.که حالا که پروژه  آقای قدکساز تحت عنوان ژوژمان ؟؟ پاییزی مطرح شد فرصت را غنیمت می شمارم.

حالا که دوستان دانشگاه دعوت به ارائه عکساشون شدن.چرا ما خودمون عکسامون رو تو وبلاگ نزاریم  برای نقد شدن و بهتر شدن عکسامون؟و این گونه پست به رویه ای تبدیل بشه.مثلا یه عکسی که خودمون دوسش داریم و به نظرمون عکس خوبیه و سرکلاس درس ، تو محوطه دانشگاه یا  ازهرجایی انداختیم  رو تو وبلاگ بزاریم و تشویق بشیم.

نظرات 8 + ارسال نظر
محسن قدکساز شنبه 13 مهر 1392 ساعت 17:50

(Y)

شکور شنبه 13 مهر 1392 ساعت 20:32

اینکه گفتن نداره که خانم
انجامش بدید خوب
خیلی هم خوب
اشکانم میاد خورد و خاکشیر میکنه عکس ها رو
شکور

یا ابالفضل
من نادمم
البت من بیشتر برای بقیه کانونی ها و کسانی که عکاسی می کنند گفتم تا خودم
حق طلب

مرادپور شنبه 13 مهر 1392 ساعت 20:36

موافقم شدیییییید...

حق طلب شنبه 13 مهر 1392 ساعت 20:36

(Y) یعنی چی؟

یعنی LIKE!
قدکساز

شکور شنبه 13 مهر 1392 ساعت 20:47

بابا میخواستم فقط تاکید کنم که ردیفه
چرا میترسید بابا
ردیفه
شکور

سجاد احمدی یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 15:58

سلام اگه یه نمایشگاه عکاسی ترتیب بدین ما عکاسا هم عکسامونو بیاریم عالی میشه

nafi3 saleh دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:52

فکر خیلی خوبیه سبا جان ....به شرط اینکه در اولین دفعات از عکسامون تعریف کنید تا ما هم تشویق شیم بیشتر عکس بذاریم.....

حق طلب سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 01:09

موافقم شدیدا نفیسه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد