کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

این پوسترها چطورن؟

  دوتا پوستر هست، با اینکه سایزشون رو کم کردم ولی حجمشون بالاس لطفا تا باز شدن پوسترها صبر کنید!

تا پوسترها باز بشن براتون بگم که اینها سایز کوچیک پوسترن، یعنی نگران کوچیک بودن فونت ها نباشید چون قراره در قطع A3 یا حتی بنر چاپ بشن. فقط درمورد متن و رنگ و این چیزاش نظر بدید خیلی ممنون میشم!


مرسی از صبر و حوصله و نظرتون!

نظرات 14 + ارسال نظر
محسن قدکساز جمعه 12 مهر 1392 ساعت 19:44

عکس ها رو save کنید تا بتونید راحت تر روشون زوم کنید!
مرسی

جهان جمعه 12 مهر 1392 ساعت 20:23

1. آفرین
2.پوستر اول نسبت به پوستر دوم خیلی خیلی بهتره!
خلوته ، زمینه سفیدش زیاده ، جلب توجه بیشتری میکنه
3. آفرین

مرسی :)
قدکساز

دلنــاز طلاکوب جمعه 12 مهر 1392 ساعت 20:55

خسته نباشید!
به نظر من اولی بهتره ... میتونه "ژوژمان عکاسی پاییز بهشتی" بزرگتر بشه به نظرم.
دومی هم خوب است ولی هر دو جای بهتر شدن نیز دارند!

من هم برای بهتر شدن اینارو اینجا گذاشتم! کاش نقد و نظرتون رو مینوشتید!
قدکساز

سعید ایزدی جمعه 12 مهر 1392 ساعت 21:07 http://kafankhafan.blogfa.com

به نظر منم اولی بهتره

مسعود زرگر جمعه 12 مهر 1392 ساعت 21:19

حاجی، اولی که بهتره، ولی دومی هم یکم خلوت شه خوب میشه.زیادی شلوغ شده

سعید چ.ع جمعه 12 مهر 1392 ساعت 21:20

اولی بهتره ولی اُوردیزاین شده. یکی از ایده هاتو (لنز یا برگ پاییز) رو حذف کن یا دوتاشو با هم تلفیق کن...
دمت گرم.

توفیقی شنبه 13 مهر 1392 ساعت 00:51

به شخصه با دیدن پوستر اول،میدوم سمتش ببینم چیه
اُوردیزاین چیه؟

شکور شنبه 13 مهر 1392 ساعت 02:37

در استفاده از لفظ ژوژمان مرددم حاجی
هم میتونه کنجکاوی برانگیز باشه
هم میتونه کلاس الکی باشه
خلاصه که بیشتر روش فکر کن که یه وقت ضایع نباشه
در کل دم پوسترهات گرم
اولیش من رو یادم تقوی مرحوم می اندازه
شکور

حق طلب شنبه 13 مهر 1392 ساعت 16:14

خ خوب
تو اولی ژوژمان توضیح نداره و طرف با خودش میگه که چی ؟

nafi3 saleh شنبه 13 مهر 1392 ساعت 16:30

اولی خیلی بهتره و به موضوع مرتبط تره و لنز دوربین هم خاص ترش کرده
دومی هم به نظر من خیلی شلوغه و به خاطر پر رنگ بودن نوشته های روی پوستر زیاد به چشم نمیان...بعد اینکه یه سوال دارم:چرا واژه ژوژمان تعریف شده توی پوستر دومی؟

منظورتون اینه که نباید تعریف میکردم یا چرا فقط توی دومی تعریف کردم؟
برای اینکه بچه ها سوال نکنن ژوژمان چیه، پیش خودم گفتم که هر دو پوستر چاپ میشن و بچه ها معنی ژوژمانو اینجوری میفهمن!
قدکساز

Marzieh Nasrekhani شنبه 13 مهر 1392 ساعت 18:49

اولی خیلی بهتره...از دور هم که دیده بشه طرف می فهمه موضوعش عکس و عکاسیه...دومی اما اینطوری نیست. هم شلوغه هم اینکه از موضوع عکاسی دورتر و به پاییز تزدیکتره

مرادپور شنبه 13 مهر 1392 ساعت 20:33

پوستر اولی خیلی خوبه! ولی اگه برگ های پاییزی خوشگل تری بذارین عاااالی میشه.... دومی یکم شلوغه.

پرنیان فلاح یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 09:27

قبل از این که عکسا باز بشه داشتم نظراتو میخوندم،با خودم گفتم ببینی اولی چه شکلیه،شاید من از دومی خوشم اومد ولی وقتی باز شد پوسترا دیدم اولی قشنگ تره خیلی البته دومیه تصویر زمینه ی خیلی قشنگی داره ها ولی به عنوان پوستر اولی بهتره.

nafi3 saleh دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 20:56

به قدکساز:سوالم این بود که چرا فقط توی دومی ژوژمان تعریف شده؟!....ممنون به خاطر توضیحتون

خواهش میکنم!
توی اولی بیشتر تمرکزم روی طراحیش بود و اگه میخواستم ژوژمان رو توضیح بدم، خیلی جالب نبود، اما توی دومی توضیح دادم که کسایی که سوال براشون پیش میاد این پوستر هم ببینن!
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد