کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

مکانِ جلسه عمومی ، در بندِ فوتِ ناگهانیِ مادرِ آقایِ حسین زاده

به نام خدا

عرض کنم خدمتتون که ، بنده خیلی وقته پیگیر این مراسم هستم!

دکتر موافقت لازم رو کردن و ما قطعا 23 مهر جلسه داریم.

خیلی وقته نیت پست گذاشتن محض اطلاع رسانی برای سال کفی های عزیز رو دارم اما باید برای مکان جلسه با مدیر اجرایی دانشکده مدیریت آقای حسین زاده هماهنگ می شد که متاسفانه مادرشون مرحوم شدن و آقای نبی زاده وعده ی شنبه (یعنی فردا) رو بهم دادن برای هماهنگی ، فک کنم امروز 7 مادرشون بود!

از فردا احتمال زیاد میان.

ارادت

جهان_مدیر اجرایی

نظرات 7 + ارسال نظر
جهان جمعه 12 مهر 1392 ساعت 14:25

بدجور خودمو کنترل کردم که از اینتر استفاده نکنم

شکور جمعه 12 مهر 1392 ساعت 14:48

مگه نگفته بودید که لابی تالار ابوریحان رو در نظر دارید؟
مدیریت برا چی؟
چه مکانی مد نظرتونه؟
بی خیال «دور هم نشستن» شدید؟
شکور

به شکور : جمعه 12 مهر 1392 ساعت 17:48

یادمه اون روزی که رفتم پیش خانوم برزگری واسه لابی ابوریحان ، شما نبودین و من با چراغعلی و حیدری صحبت کردم.
به محض اینکه اسم لابی ابوریحان رو آوردم خانوم برزگری سریعا مخالفت کردن و گفتن اصلا نمیشه، نه ابوریحان اجازه میده و نه خود امورفرهنگی میتونه برای اونجا اقدام کنه ، گفتن واسه اکران ها به زور میتونن تالار رو بگیرن چه برسه به این موارد!!
من گفتم اگه اجازه میدن خودم برم صحبت کنم با مسئولای تالار که گفتن نه، فایده نداره!
با حیدری و چراغعلی که صحبت کردم گفتن برید سراغ گزینه های دیگه که منم رسیدم به همون اتاق 200 مدیریت!
دکتر حتی با پذیرایی هم مخالفت کردن و من با صحبت و خواهش تونستم رضایت یه لیوان چایی با شکلات رو بگیرم
من از خدامه که لابی ابوریحان رو جور کنیم اگر شما راهکاری دارید ارائه بدید من حتما پیگیری میکنم.
بی خیال دور هم نشینی هم نشدم ، دور هم میشینیم اما تنگا تنگ.

جهان

البته میتونیم یه کار دیگه هم بکنیم.
فردا با هم بریم مدیریت اگه نظرتون مساعد بود که هیچ اگه نه ناچارا میرم دنبال لابی تالار عدالت حقوق.

جهان

سعید چ.ع جمعه 12 مهر 1392 ساعت 21:45

بسیار خسته نباشید
و اینکه فکر می کنم در مورد جلسه خانم جهانی‌پور از طرف من "اختیار تام" دارند، نظرات ایشون هم مورد تائید منه و ایشون باید به من پاسخگو باشند و من به کانون.
(قرار نبود لحن کامنتم اینقد تند بشه، ببخشید... :))) )

صلوات برفستید.
کسی چیزی نگفت که!!

جهان

شکور شنبه 13 مهر 1392 ساعت 11:21

چرا با عقب افتادن دهلیز، این جلسه هم عقب نمی افته؟
به نظرم باید عقب بیفته
ما درمورد اینکه چرا باید این جلسه بین دهلیز و فیلم های تولیدی کانون انجام بشه صحبت کردیم
زمان که مهم نیست
مهم اینه که بعد از دهلیز و قبل از فیلم های تولیدی کانون باشه!
به نظرم دچار جابجایی هدف و وسیله شده ایم
این جلسه به زمان دهلیز وابسته بوده و با یه هفته تغییر زمان دهلیز، این یه هفته به نظرم میتونه در جلسه ی معارفه هم اعمال بشه تا ما حداکثر نتیجه ی مطلوب رو از جلسه بگیریم.
این جلسه جلسه ی معمولی ای نیست
باید برای جزئیات متناسب با هدف فکر کرد
شکور

جهان شنبه 13 مهر 1392 ساعت 16:18

با آقای چراغعلی صحبت میکنم

نیک سیرت شنبه 13 مهر 1392 ساعت 23:20

من را در جریان اخبار کانون قرار دهید


قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد