کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برنامه ی بعدی کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

تا دوشنبه 15 مهر ساعت 12 ظهر سنجاق است.

نظرات 9 + ارسال نظر
محسن قدکساز پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 16:22

طراح پوستر کی بود؟
کاش یه کم outer glow زرد میذاشت روی فونتش که شبیه نوشته های انگلیسی روی پوستر بشه!

چراغ

شکورم

جهان پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 16:50

کاش بره تو ادامه مطلب

!
چرا؟
اتفاقا باید سنجاق هم بشه!!!
این خبر کار بعدیه!
معلومه که باید بولد باشه!
شکور
_____________________
بعله :)
درسته ببخشید.

جهان

محسن قدکساز پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 21:45

دسته بندی نکرده بودید که کردم!

Marzieh Nasrekhani جمعه 12 مهر 1392 ساعت 19:03

ببخشید میشه من یه سوال بپرسم؟ چرا وقتی خود واژه ی "HOME" تا این اندازه گویاست و روی پوستر هم خوب به چشم میاد، باید حتما کلمه ی "خانه" بالاش نوشته بشه؟ من نمیخوام تیریپ حرفه ای بودن بردارما...چون بنده تازه وارد می باشم. با نظر آقای قدکساز درمورد outer glow شدن کلمه ی "خانه" موافقم. اما الان از هر زاویه ای نگاه می کنم این کلمه ی "خانه" زیادیه...البته شای داین یه قانونه که اسم ها حتما باید به فارسی برگردن و من چون تازه واردم ازش بی خبرم.

nafi3 saleh جمعه 12 مهر 1392 ساعت 19:46

باز دوشنبه؟!؟........چرا همیشه دوشنبه هاست همه چی؟!؟

سعید چ.ع جمعه 12 مهر 1392 ساعت 21:22

سلام
با اوتر گلُو موافقم، حرف حق است و بی جواب. و در کل این یکی از بدترین بنرهاییه که تاحالا طراحی کردم، هول هولکی شد، ببخشایید....
و دیگه اینکه زبان ما فارسی است، و درسته که شاید فونت انگلیسی زیباتر باشه از نظر گرافیکی (گرافیک پوستر، بنر و ...) ولی عنوان فیلم به زبان فارسی (جتی با ترجمهِ اَلکَن) به نظرم جزء لاینفک یه اعلامیهِ فارسیه.
زیاده عرضی نیس، سعید

توفیقی شنبه 13 مهر 1392 ساعت 00:59

outer glow چیه؟
من که وارد کانون شده بودم و پوسترا رو نگاه میکردم،ایراد میگرفتم چرا بعضیاش به اسم فارسی نیست؟!
خب شاید طرف اسم فارسی اون فیلم به گوشش خورده باشه.
کلا بنظرم اسم اصلی +ترجمه شده اش،کنار هم لازمه.

به چراغ شنبه 13 مهر 1392 ساعت 02:16

حاجی مگه قرار نبود که عبارتی که مفهوم رایگان بودن تماشای فیلم رو داره تو بنر بیاری؟
شکور

مرضیه لقمانی یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 14:48

چقدر حیف من ساعت 1 کلاس دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد