کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری معاونت حق رای

اولویت های من به ترتیب :


1-  خانم برخورداری: تو کانون بودند،اما جدیدا خیلی بیشتر.و تو فعالیت ها پررنگ تر شدن.از همه مهم تر، تاحدی علاقه مند به این سمت! از اعضایی که میتونن برای کانون مفید باشن و فعالیت کنن.تربیت نیروی جدید با اعضای جدید،رویکردی که خودم تو این رای گیری باهاش موافقم.


2-  تهمینه سلیمیان: از قدیمی تر های کانون.بسیار خواهش کردم تا موافقتشو گرفتم و در حقیقت به من لطف کرد!

نظرات 24 + ارسال نظر
توفیقی پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 00:45

بعد از مدتها تلاش و جست و جو من و آقای ایزدی و البته راهنمایی های جهانی پور،بالاخره اسامی کاندیداهای حق رای ،پس از رضایتها و انصراف های پی در پی بدست اومد.
نمیدونم چرا این ترم ، کسی به سادگی این سمت واقف نیست!

توفیقی پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 00:46

حق رای داران:

امیر حیدری
زرگر
قاسمی
ارشادی
نجاتی
ترابی
برخورداری
توفیقی
یوسف دوست
قدکساز
خاقانی
ایزدی
عطار
جهانی پور
صفایی
دلیاری
باقری
نوروزی
پویا
جم نژاد
کنعانی
سلمان
پرهیزگار
پیروزبخت
اسدی
کیانی
یزدانی
اهل خیر
بشیری
شکوری
تدریس
فرامرزی
مرادپور
توکلی
سلیمیان
همایونروز
چراغعلی
حق طلب
محیط
پشت مشهدی
فلاح
کمال
خداقلی
محمدنیا
مریم حیدری
............................
در مجموع 45 نفر
با حدنصاب 12 نفر

توفیقی پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 00:46

برخورداری

توفیقی پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 01:01

آقا من نمیخوام سنجاق باشه این پست
وقتی از صفحه خارج شد،دو روز میذارم
+ دو روز آخر رای گیری

صدآفرین. ولی پس چرا سنجاق کرده اید؟؟؟؟
شکور
..........................
من نکردم
کار مسئول وبلاگه.بصورت خودکار وظیفه شونو طبق روال عادی انجام دادن.
توفیقی
----------------
عجب گیری کردیم ها!
سنجاق شدن که الزام نیست!!!
این که وظیفه ی مسئول وبلاگ نیست که همه ی رای گیری ها رو سنجاق کنه!!!
عجب گیری افتادیم ها
این فقط یه حقه!
حق رو که نمیشه به زور به نویسنده اعمال کرد
نویسنده اگه خواست خودش سنجاق میکنه خوب!
شکور
.............................
خب منم گفتم طبق روال انجام دادن
روالی که اکثر رای گیری ها ازش استفاده کردن و آقای قدکساز فکر کردن این هم جزو هموناست و به عنوان مسئول وبلاگ که سنجاق دستشونه،اضافه کردن
تا جاییکه اطلاع دارم،سنجاق کردن و برداشتن اش باید با هماهنگی مسئول وب باشه
و من از این حق نمیخواستم استفاده کنم که نظر گذاشتم سنجاق رو بردارن
چرا عصبانی میشید؟!
توفیقی
-----------
از قدک عصبانی ام بابا
وبلاگ خیلی پر شده از سنجاق
در شیوه نامه هم نوشته که:
تبلیغات پروژه ها تا انتهای پروژه (اکران، تا انتهای اکران.. کلاس، تا انتهای ثبت نام و مانند این مسائل) می تواند بدون هماهنگی با مسئول ارتباطات اینترنتی به وبلاگ سنجاق شود(یعنی از امکان صفحه ی اول استفاده شود).
رای گیری ها تا انتهای رای گیری می تواند بدون هماهنگی با مسئول ارتباطات اینترنتی به وبلاگ سنجاق شود.
یعنی نویسنده میتونه سنجاق بخواد یا نخواد
پس چرا وقتی نویسنده سنجاق نخواسته، خود مسئول وبلاگ سنجاق میکنه؟
شکور
------------------------------------
عرف! چون تا حالا هیچ نویسنده ای نبوده که خودش پُستش رو سنجاق کنه. یا تو کامنتا گفته که من این کارو بکنم، یا فرداش اومده گفته چرا این کارو نکردی پست من که فلان بود. ولی الآن با توجه به درخواست نویسنده من سنجاق رو برمیدارم!
قدکساز

جهان پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 10:26

حالا شدی دختر خوب
کیمیا برخورداری

سعید ایزدی پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 11:16 http://kafankhafan.blogfa.com

خانم برخورداری

امیر حیدری پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 14:23

خانم برخورداری

رضا ی.د پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 23:43

سرکار خانم برخورداری

مرادپور جمعه 12 مهر 1392 ساعت 01:33

کیمیا برخورداری

شکور جمعه 12 مهر 1392 ساعت 11:27

ادعا دارم آنچه میگویی عرف شده، هنوز عرف نشده
زیرا بنده خودم چندین پست خودم رو ، خودم سنجاق کرده ام
و من بیشترین پست رو در وبلاگ میذارم و کاملا به اینکه این حق رو خودم دارم اشراف دارم
این عرف در مقابل رفتار من قابل شکل گیری نیست
دوستان باید بدونن که خودشون میتونن از این حقشون استفاده کنن یا نکنن
مدیر پروژه یا سمت از همه نسبت به اینکه پستش سنجاق باشه یا نه، آگاه تره

شکور

شکور جمعه 12 مهر 1392 ساعت 11:29

برخورداری

به توفیق: جمعه 12 مهر 1392 ساعت 13:29

یعنی مسئول حق رای پایان رای گیری رو مشخص نکنه باید چیکارش کرد؟؟؟؟


جهان

توفیقی جمعه 12 مهر 1392 ساعت 14:01

به جهان:
زمان شما پایان رای گیری رو مشخص میکردن
زمان ما، همه میدونن رای گیری ها دو هفته است
ما محدوده سنجاق شدنشو فقط مشخص میکنیم

"ما" ، چند نفری تو؟
آفرین معاون سابقم.
من به تو همی میبالیَم
اشک تو چشام جمع شد.

جهان

توفیقی شنبه 13 مهر 1392 ساعت 02:06

به جهان:
منظورم از ما ، کساییه که این اواخر پست رای گیری معاونت گذاشتیم

دست پرورده ایم استاد

حق طلب شنبه 13 مهر 1392 ساعت 16:34

چه جالب .
فعالبتی هم نمی کنی اسمت تو فعالین هست
برخورداری

توفیقی یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 18:13

به حق طلب:
ممنون که تذکر دادی! حق رای نداری!
بین فعالین وبلاگی که آقای قدکساز نوشتن،تو تنها کسی بودی که فعالیت دیگه ای نداشتی و تنها از این طریق حق رای بدست می آوردی
اشتباه من تو روز اعلام فعالین بود. چهار مهر بود،فکر کردم 6 مهره.
....................................
در مجموع 44 نفر
با حد نصاب 11 نفر

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) دوشنبه 15 مهر 1392 ساعت 21:32

خانم برخورداری

شکور جمعه 19 مهر 1392 ساعت 12:29

برخورداری

پرنیان فلاح جمعه 19 مهر 1392 ساعت 21:00

خانم برخورداری

توفیقی شنبه 20 مهر 1392 ساعت 00:04

آقای قدکساز؟
شما که مسئول وبلاگید،از همه چیز آگاهید،از زشتی سنجاق خبر دارید،همه پست ها رو مد نظر دارید؛
.
.
چرا تو رای گیری حق رای شرکت نمیکنید؟!!

معاونت حق رای البته
توفیقی
-------------------------------------
من چهره ی خانم برخورداری اصلا یادم نمیاد، از 5-6 نفر هم کمک خواستم ولی هیچکس کمکی نکرد! این شد که رأی ندادم!
قدکساز

محسن قدکساز سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 19:54

خانم برخورداری

بشیری سه‌شنبه 23 مهر 1392 ساعت 20:50

برخورداری

ترابی چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 09:59

برخورداری

پرستو کنعانی چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 10:32

سلیمیان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد