کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

دکترین: دفاعیه ای از عدم انتخاب گزینه ی دوشنبه / جلسات هفتگانه

یکی از مهمترین رای گیری های کانون در حال انجامه

رای گیری این پست

رای گیری برای انتخاب روز جلسات هفتگی

دوستان خواهش میکنم به صحبت های پایین یه توجهی بکنن: 

 من از دوستان خواهش میکنم که روز دوشنبه رو برای جلسه انتخاب نکنن چون دوشنبه برای اکران، روز مناسب تری هست تا برای جلسه
علت هام اینان:
1- تالار مولوی دوشنبه ها برای کارهای امورفرهنگی در این ترم رزرو شده
2- دوشنبه و سه شنبه متراکم ترین روزهای هفته هست یعنی بهترین روزها برای اکران
3- ما شنبه و یکشنبه رو برای تبلیغات اکران روز دوشنبه وقت داریم ولی اگه اکران، روز یکشنبه باشه، تبلیغات نامحسوس میشه

با این دلایل، دوشنبه روز خوبی برای اکران هست و چنانچه جلسات رو روز دوشنبه بذاریم، ممکنه خیلی از جلسات به پروژه های اکران بخوره که در این صورت ممکنه مجبور شیم یا جلسات رو لغو کنیم یا اینکه مطابق با حد نصاب اساسنامه، خود به خود جلسه از رسمیت بیفته...

به نظرم باید روزی انتخاب بشه که کمترین تداخل رو با اکرانها میتونه داشته باشه...
روز چهارشنبه که برای رای گیری انتخاب نشد
بنابراین در این گزینه ها من روز شنبه رو از همه ی گزینه های دیگه، برای جلسه مناسب تر می دونم
روزی که هم اول هفته است و میتونیم درمورد فعالیت های روزهای آینده ی هفته صحبت کنیم
و امکان تداخلش با اکران ها بسیار کمه چون خیلی کم پیش اومده که ما رو شنبه رو اکران کنیم

اگه دوستان دلایل من رو موجه می دونن به شنبه رای بدن
همچنین کسایی که رای دادن هم میتونن رایشون رو تغییر بدن
به این صحبت ها فکر کنید
و البت که شما مختارید


شکور

نظرات 4 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 23:13

والا عرض کنم که جلسات اگر شنبه ها و دوشنبه ها باشه من باید 10 دقیقه آخر تو جلسه نباشم از طرفی هم اگر واقعا غالب اکران ها به خاطر رزرو امور فرهنگی قراره دوشنبه ها باشه که دیگه اصلا توی اکران ها نیستم ولی با این حال به خاطر موارد مهمی که آقای شکوری گفتن من رایم رو از یک شنبه به شنبه تغییر میدم

خانم برزگر به من گفتن که دوشنبه ها مولوی و سه شنبه ها الزهرا برای امورفرهنگی در نظر گرفته شده
شکور

به خانم جهانی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 23:16

درضمن تغیر رایتون رو باید در پست رای گیری اعمال کنید
شکور

توفیقی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 23:48

موافقم با این دکترین

yasamin پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 11:53

به شدت موافقم.تجربه نشون داده جلساتی که توی همهمه ی قبل اکران برگزار می شه به شکیلی جلسات هفتگی در یه روز عادی نیست...
1.خیلی بی نظمی درش هست
2.جمعیت حاضرین در جلسه ریزش پیدا می کنه(چون عوامل اکران درگیر مسائل اکرانن)
3.زمان 1ساعته جلسه پرت زیاد داره
4.سالن که دقایق آخر باید خالی باشه واسه ورود بچه ها هنوز خالی نیست و توسط اعضای خودمون صندلی ها گرفته شده

درهرصورت شنبه یا هر روز دیگه ای بهتره که تا حد امکان روز جلسات و اکران باهم تداخل زمانی نداشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد