کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

برنامه های در حال اجرا

ویرایش در 10 مهر 22:14 توسط محسن قدکساز

1- پروژه شخصی اکران مستند home / سعید چراغعلی

2- پروژه شخصی برگزاری کلاس تدوین با تدریس حسن حسندوست/ پژمان دلیاری، مهدی قربانی

3- پروژه ؟؟؟؟؟؟؟ برگزاری کلاس کارگردانی / سعید ایزدی مسعود زرگر، محسن قدکساز

4- پروژه شخصی برگزاری کلاس بازیگری با تدریس آقای شهرستانی / خانم نجاتی

5- پروژه ؟؟؟؟؟؟؟  اکران فیلم های تولیدی کانون / سعید چراغعلی، رضا یوسف دوست

6- پروژه کانونی اکران کشوری فیلم دهلیز / امیر عباس حیدری

7- پروژه ؟؟؟؟؟؟ برگزاری جلسه ویژه ورودی های جدید / سعید چراغعلی، پری جهانی پور

8- پروژه شخصی برگزاری کارگاه آموزش ایدیوس / عباس شکوری

9- پروژه برگزاری کارگاه آموزشی صداگذاری / فردین قاسمی

10- پروژه اعلام نشده ی اکران فیلم return / فردین قاسمی

11- پروژه شخصی تولید فیلم کوتاه کشتن مرغ مقلد / عباس شکوری

12- پروژه شخصی تولید فیلم کوتاه / سعید پشت مشهدی

13- (اصلاحیه) پروژه شخصی اکران انیمیشن با تاکید بر دوبله / پری جهانی پور


اگه کاری جا افتاده بگید...


نظرات 7 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 21:50

اکران انیمیشن با تاکید بر دوبله

مسعود زرگر چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 22:04

یا خدا !!!!!!!!!!زرگرم عباس شکوری، به خدا زرگرم.


همین الآن خودم ویرایشش میکنم!
قدکساز

به زرگر چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 22:18

باور بفرمایید واقعا اشتباه میکنم
شکور

مهرشاد.پ چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 23:12

world war z من چی شد پس ؟؟؟؟

با ایرادی که به پروژه ات وارد شده، تا وقتی براش رای گیری نکنی که برنامه ی در حال اجرا محسوب نمیشه قناری
شکور

سعید ایزدی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 23:33 http://kafankhafan.blogfa.com

من هیچ من نگاه.

به قدکساز چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 23:51

من مشکلی با اصلاحیه ات ندارم
ولی درمورد سایرین مطلع باش که مسئول وبلاگ حق تغییر ماهوی در پست مردم رو نداره
تغییر شکلی قابل درکه
ولی تغییر ماهوی نه
حتی در حیطه ی اصلاح
شکور

مهرشاد.پ پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 00:36

الان فرضا اگه بخوام به رای بذارم ایده پروژمو باید چیکار کنم دقیقا ؟؟؟؟؟

تو باید تو جلسه یا در وبلاگ بگی که من این پروژه رو به صورت شخصی اعلام کردم ولی از طرف اشکان ایراد نداشتن حداقل سطح هنری و از طرف دبیر ایراد تعارض با بقای کانون نسبت به این پروژه مطرح شده...
نسبت به وارد بودن یا وارد نبودن این اشکالات رای می گیرم
نسبت به اینکه در مورد وارد بودن ایراد تعارض بقا و همچنین ایراد نداشتن حداقل سطح هنری کانون، به صورت جدا جدا و تفکیک شده، رای بدید...
در صورتی که یکی از این دو ایراد وارد دانسته بشه، این پروژه غیرقابل اجراست و در صورتی که هر دو ایراد وارد دانسته نشه، این پروژه اجرا خواهد شد

شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد