کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به مهدی قربانی و علاقه مندان به کلاس تدوین به ویژه کلاس خاص آقای حسن دوست

ازونجایی که مهدی قربانی، آموزش ایدیوس برای مقدمه ی کلاس آقای حسن دوست رو به من سپرده، و همچنین ازونجایی که از قبل باز میخواستم یه کلاس دیگه ی تدوین برگزار کنم،  

 پیش پیش اعلام میکنم دوستانی که دوست دارن در کلاس آموزش ایدیوس بیان، چه میخوان کلاس تدوین بعدش رو بیان و چه نمیخوان، یه لب تاب برای خودشون جور کنن و نرم افزار ایدیوس رو هم روش نصب کنن. سعی میکنم که روی پرده آموزش بدم و اگه شما هم همون موقع کارهایی که یاد میدم رو توی سیستمون انجام بدید به نظرم مطالب بیشتر تو ذهنتون ماندگار میشه

در مورد زمان انجام آموزش ایدیوس، فردین قاسمی پیشنهاد داره که این کلاس سریع تر انجام بشه تا دوستان برن برای تمرین کردن و برای کلاس حسندوست آماده باشن

پیشنهاد درستیه که بنابراون احتمال داره که حتی از هفته ی دیگه این کلاس آموزشی که شاید حتی به یه روز ختم نشه، برگزار بشه.

دوستانی که دوست دارن در این کلاس حضور پیدا کنن لطفا یه نظر تو این پست بذارن تا ببینیم با چه تعداد علاقه من طرفیم

حتما تو نظرتون ذکر کنید که آیا این کلاس رو برای شرکت در کلاس حسندوست میاید یا اینکه بعد از کلاس ایدیوس، کلاس حسندوست رو نخواهید آمد

توجه داشته باشید که احتمالا کلاس آقای حسندوست ظرفیتی بیشتر از 12 نفر نداره

همچنین روز و ساعت پیشنهادیتون رو هم برای برگزاری این کلاس اعلام کنید

اطلاعات بیشتر رو از خود مدیران اجرایی کلاس تدوین یعنی قربانی و دلیاری بگیرید

شکور

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن قدکساز چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 19:35

علاقه مند هستم، دوشنبه 13 به بعد اگه باشه خوبه!
درباره کلاس حسندوست هم باید بیشتر بپرسم ازتون بعدا!

مسعود زرگر چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 20:07

من که پایم،شنبه یک تا سه،دوشنبه سه به بعد،و سه شنبه یک به بعد،
کلاس حسندوست رو احتمالش زیاده که برم.

سعید ایزدی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 23:28 http://kafankhafan.blogfa.com

من خیلی دوست دارم یاد بگیرم. ولی کلاس بعدش رو نمی خوام شرکت کنم.
غیر عصر شنبه، دوشنبه، چهارشنبه. باقی روزها می تونم شرکت کنم.

توفیقی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 23:52

من مشتاق حضورم
و احتمال زیاد کلاس تدوین نمیرم.
شنبه ها بعد جلسه تا آخر
یکشنبه و چهارشنبه کامل میتونم بیام.
پیشاپیش ممنون

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 00:16

من که هستم

nafi3 saleh جمعه 12 مهر 1392 ساعت 19:44

من دوست دارم که هر دو شو بیام ولی فکر نمیکنم روزایی که من میتونم بیام برگزار بشه(مثل همیشه....) ولی در کل یکشنبه12تا حدود 1 و شنبه بعد از جلسه رو میتونم بیام....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد