کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

شیوه نامه استفاده از کتابخانه(از طرف آقای یوسف دوست)

سلام.از اونجایی که من معاون مسئول کتابخانه شدم و آقای یوسف دوست دارن منو برای این کار تربیت میکنن(!) قرار شد ی پست بذارم از طرف ایشون و چندتا نکته رو عرض کنم خدمتتون

امروز من به همراه فاطمه کمال(یکی از بچه های ورودی جدید فوق العاده مهربون،باذوق و پرانرژی)یک لیست از کتابا تهیه کردیم که بدونیم چی به چیه و چه خبراست! 

چندتا نکته در مورد امانت گرفتن کتاب وجود داره که باید عرض کنم خدمتتون: 

1.هرکس هر کتابی که برمیداره باید اسم کتاب،اسم نویسنده،اسم خودش و تاریخی که کتاب رو برداشته تو اون دفترچه ی آبی همراه اولی که اونجاست بنویسه. 

2.نگهداشتن کتاب محدودیت زمانی نداره. 

3.تنها محدودیتی که تو نگهداری کتاب وجود داره اینه که یک نفر دیگه،کتاب امانت گرفته شده رو بخواد که در اون صورت هم کتاب میتونه به مدت 15 روز دست نفر قبلی بمونه اما بعد 15 روز کتاب باید تحویل داده بشه که به اون کسی که کتاب رو میخواسته داده بشه. 

دیگه عرضی نیست. 

باتشکر

نظرات 6 + ارسال نظر
جهان سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 22:41

آفرین پرنیان کارت امروز خیلی خوب بود به پریماه گفتم ازت عکس هم بگیره حتی

شکور چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 00:38

پیشنهاد میکنم این هم یه برگه بشه مثل شیوه نامه ی وبلاگ
شکور

شد.
قدکساز

سارا حنانی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 01:22

بند 3 رو میخواید چه جوری اعمال کنید؟
یعنی چه طوری کسی باید بفهمه یه نفر دیگه کتاب رو میخواد؟؟؟
به نظرم عدم محدودیت زمانی اصلا جواب نمیده

سر بزنید به کانون خانم
خوشحال میشیم ببینیمتون

شکور

سعید ایزدی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 02:58 http://kafankhafan.blogfa.com

اعلام فعالین امروز برای کتابخونه.

پرنیان فلاح چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 08:48

به سارا
خب اسم اون فردی که کتاب گرفته اونجا هست وبا توجه به شیوه نامه باید بعد دو هفته بیاد کانون ببینه کسی کتابش رو میخواد یا نه.بعد تازه اون فرد در طول دو هفته دیگه یک بار رو که کانون میاد،نمیاد؟

توفیقی پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 01:08

دختر گلم،اگه این پست گزارش فعالیت و اعلام فعالین رو دربرمیگیره،پس چرا مزین به این برچسب ها نیست؟
اضاف کنی،ممنون میشم.
خسته نباشی
بالاخره کتابخونه،اساسی،سامون گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد