کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

رای گیری روز جلسات

همه حق رأی دارند.

لطفا به یکی از سه گزینه ی زیر برای تعیین روز جلسات کانون، تا روز جمعه ساعت 12 رای بدهید.


  1_ شنبه       13-12
  2_یکشنبه     13-12
  3_دوشنبه     13-12

نظرات 59 + ارسال نظر
سعید ایزدی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 12:23 http://kafankhafan.blogfa.com

شنیه

محسن قدکساز سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 14:07

دوشنبه

yasamin سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 15:43

شنبه

توفیقی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 17:21

شنبه

sh.zamiri سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 17:39

یکشنبه

برخورداری سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 18:50

دوشنبه 12تا13
و البته اگر شنبه 12:30 تا 13:30 هم باشه

مسعود زرگر سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 19:04

شنبه

جهان سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 19:48

دلم واسه کامنت گذاشتن تنگ شده بود
امیدوارم زین پس هم با حوصله بمونم.

یکشنبه

بهاره سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 20:02

لطفاً نظر قبلی منو تایید نکنید منظورم ««یکشنبه»» بود

nafi3 saleh سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 20:34

یکشنبه....(به توان هزار.....)

فردین سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 21:09

شنبه
دوشنبه

مرادپور سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 22:35

ممتنع

رضای.د سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 23:29

شنبه اول هفتس تا ته هفته میدونیم چه کاره ایم

زهرا علیمحمدی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 23:45

دوشنبه

سید سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 23:45

دوشنبه

mahdi moradi سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 23:48

3

شایان سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 23:53

دوشنبه

احسان حسین زاده چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 00:31

دوشنبه

اشکان چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 02:27

شنبه...
و به نظرم این رای گیری غلط است...
امیر حیدری عزیزم چرا داری دوباره رای گیری می کنی؟!!
از مسئول اساس نامه می خواهم دخالت کند...
نتیجه ی این رای گیری در پست قبل واضح و مبرهن است و اعلام هم نشده که رای گیری چند مرحله ایست و از آنجا که شنبه بیشترین رای را آورده باید به عنوان روز جلسات معرفی بشود...
جز این است؟!!
حکمتی در این کار هست؟!!

والا قرار بود که امیر حیدری تو پست قبلی توضیح بده که اون پست صرفا نظر گرفتن درمورد مواردی هست که در پست بعدی میخواد درموردشون رای گیری کنه
به همین علت هم عنوانش «نظرسنجی» هست فکر کنم
من هم تو نظرات همون پست توضیح دادم که دوستان توجه داشته باشن این پست فقط جمع کردن مصادیقی هست که قراره براش رای گیری بشه
شکور
--------------------------------
من با حرف عباس موافقم. اگه این نظرت بود باید بعد کامنت عباس این نکته رو می گفتی نه اینجا.
مسئول اساس نامه.

پرنیان فلاح چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 08:38

یکشنبه باشه توروخدا.من بقیه روزا کلاس دارم.

مریم غلام پور چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 08:49

دوشنبه

از طرف علیپور چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 14:03

شنبه و دوشنبه

جهان

Fariba Mpr چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 14:20

دوشنبه

به مسئول اساسنامه، وبلاگ و دبیر چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 21:41

ای کاش در این پست با خط قرمز نوشته بشه که:
همگی حق رای دارن..

درضمن. قدکساز جان. دبیر هم بهم گفت که بهت بگم به همه ی اون ایمیل ها یه ایمیل بفرست که میتونن بیان در این رای گیری شرکت کنن
لینک این پست بخصوص رو در ایمیل بنویسی و براشون بفرستی و بگی که میتونن در تعیین روز جلسات هفتگی مشارکت کنن خیلی خوب میشه
شکور

البت حتما بنویس که اگه میخوان در جلسات حضور داشته باشن میتونن مشارکت کنن نه اینکه همه بیان الکی مشارکت کنن
شکور
---------------------------------------
حله!
قدکساز

فاطمه ریاحی چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 22:38

3

قابل توجه دوستان چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 22:56

من از دوستان خواهش میکنم که روز دوشنبه رو برای جلسه انتخاب نکنن چون دوشنبه برای اکران روز مناسب تری هست تا برای جلسه
علت هام اینان:
1- تالار مولوی دوشنبه ها برای کارهای امورفرهنگی در این ترم رزرو شده
2- دوشنبه و سه شنبه متراکم ترین روزهای هفته هست یعنی بهترین روزها برای اکران
3- ما شنبه و یکشنبه رو برای تبلیغات اکران روز دوشنبه وقت داریم ولی اگه اکران، روز یکشنبه باشه، تبلیغات نامحسوس میشه

با این دلایل، دوشنبه روز خوبی برای اکران هست و چنانچه جلسات رو روز دوشنبه بذاریم، ممکنه خیلی از جلسات به پروژه های اکران بخوره که در این صورت ممکنه مجبور شیم یا جلسات رو لغو کنیم یا اینکه مطابق با حد نصاب اساسنامه، خود به خود جلسه از رسمیت بیفته...

به نظرم باید روزی انتخاب بشه که کمترین تداخل رو با اکرانها میتونه داشته باشه...
روز چهارشنبه که برای رای گیری انتخاب نشد
بنابراین در این گزینه ها من روز شنبه رو از همه ی گزینه های دیگه، برای جلسه مناسب تر می دونم
روزی که هم اول هفته است و میتونیم درمورد فعالیت های روزهای آینده ی هفته صحبت کنیم
و امکان تداخلش با اکران ها بسیار کمه چون خیلی کم پیش اومده که ما رو شنبه رو اکران کنیم

اگه دوستان دلایل من رو موجه می دونن به شنبه رای بدن
همچنین کسایی که رای دادن هم میتونن رایشون رو تغییر بدن
به این صحبت ها فکر کنید
و البت که شما مختارید


شکور

درست میگید! اما پارسال تجربه ی اکران توی شنبه رو داشتیم و یادمه که جلسه رو به محل اکران منتقل کردیم.
در هر صورت، الآن من که شنبه و یکشنبه اصلا امکان حضور توی جلسه رو ندارم باز هم باید به روزی غیر از دوشنبه رأی بدم؟
قدکساز

به قدکساز چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 23:11

تو باید به یکی از گزینه های مطرح رای بدی
هر کدوم که درست تر میدونی قناری
قطعا بایدی در کار نیست!
شکور

فکرامو کردم. فقط رأیم رو پس میگیرم!
قدکساز

شکور چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 23:12

رای من: شنبه
شنبه روز کم کاریه
و چه بهتر که روز جلسه باشه
شکور

محسن قدکساز چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 23:17

رأی من روز دوشنبه بود که با اجازه ی بزرگترها میخوام رأیمو پس بگیرم به کل!

جهان چهارشنبه 10 مهر 1392 ساعت 23:20

والا عرض کنم که جلسات اگر شنبه ها و دوشنبه ها باشه من باید 10 دقیقه آخر تو جلسه نباشم از طرفی هم اگر واقعا غالب اکران ها به خاطر رزرو امور فرهنگی قراره دوشنبه ها باشه که دیگه اصلا توی اکران ها نیستم ولی با این حال به خاطر موارد مهمی که آقای شکوری گفتن من رایم رو از یک شنبه به شنبه تغییر میدم

توفیقی پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 00:03

روزایی که جلسات بخاطر اکران،همونروز و همونجا برگزار میشد اونقدر هل هلی (با عجله) بود که اصلا نمیشد درست حرف زد. همه استرس اکران داشتند.اصلا خوب نبود.
مثلا اکران خوب بد زشت.جلسه برگزار شد،اما با تعداد خیلی کم و شرایط ناجور
اکران انیمیشن هم به این شکل
برا اکران فیلمای مدرن که کنسل شد

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 00:11

شنبه

اشکان پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 04:25

به عباس شکوری و سعید ایزدی...:
باید بگویم که اوپس...!
حرفهای عجیب و غیر منطقی می شنوم...
و باید بگویم ک هر دو تان دارید حرف های عجیب می زنید...

جناب مسئول اساس نامه...به نظر شما آیا من ملزم به خواندن نظر عباس شکوری و توضیحش زیر هر پست هستم...؟!
آیا وقتی من دارم به یک پست رای گیری رای می دهم که تویش ننوشته این رای گیری چند مرحله ایست باید روز های بعد بروم و ببینم هر کسی چه مینویسد و چه توضیح می دهد که بعد مخالفت کنم...؟!!
آیا خودت قبول داری داری خیلی «کانال دو» می گویی برادر..؟

اگر هدف واقعی آن پست فقط یک نظر سنجی ساده بود باید بعد از نظر عباس شکوری پست امیر ویرایش می شد که نشد...
همچنان به ضرث قاطع اعلام می کنم این رای گیری باطل است...

kimia kebriti پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 05:47

rooz e 1shanbe

نیلوفر شهسواریان پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 07:25 http://80005.blogfa.com

دوشنبه

به توپشکن پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 10:14

پست قبلی امیرحیدری برای نظرسنجی بوده.
نوشتار امیر کج تابی داشته.
ولی منظورش گرفتن یه سری گزینه بوده.
هم میشه برداشت گرفتن یه سری گزینه رو از پستش داشت هم برداشت رای گیری ای که تو میگی.
به هر حال منظور نظر امیر همین چیزی بوده که داره اتفاق میفته.
در اون لحظه من هم متوجه شدم که کمی پستش ابهام داره.
ازونجایی که همه از تذکر دادن های من خسته شده ان، من گفتم شاید بهتر باشه به جای اینکه به امیر بگم پستش رو اصلاح کنه، خودم نظر بذارم و توضیح بدم.
چون با من درمورد کاری که میخواست بکنه مشورت کرده بود و من دقیق میدونستم که قراره بعد از پست قبلی، با این پست مواجه بشم.

با توجه به اینکه من هم نوعی ابهام در پست می بینم و یه نفر (اونم توپشکن) به این قضیه گیر داده، از مسئول اساسنامه سوال دارم:
راهکار برای مشروع کردن این رای گیری چیست؟
آیا میشه یه پست دیگه گذاشت به مدت 48 ساعت و نظر گرفت از دوستان که «آیا به صحیح بودن یا نبودن نتیجه ی رای گیری انجام شده رای میدهید یا نه؟» یا این کار هم ممکن نیست؟
کلا در این مواقع که به رای گیری، ایراد ابهام وارد میشه، چه باید کرد...(من بیش از ایراد ابهام رو سخت گیری الکی میدونم)
...
نکته ای که باید اینجا به امیر حیدری متذکر بشم اینه که چند بار امیر به من گفت که علت اینهمه دقت در جزئیات شکلی دموکراسی ای که ازش حرف میزنی چیست؟
و من هم گفتم که قطعا تو با افرادی که به این مسائل خیلی دقت دارن، برخورد نداشتی... کسایی که از پایه میگن «به چه حقی»...
الان ایرادی که توپشکن وارد کرده، ایرادیه که کاملا امیر رو باید به این نتیجه برسونه که در مسائل شکلی دموکراسی دقت کنه وگرنه در مقابل این ایراد، چند نفر باید فکر کنن تا چه راهکاری پیدا میشه و همینطوری هی وقت حروم شه...
الان باز هم در مقابل یه آزمون دموکراسی قرار گرفته ایم.
هم رای گیری دوباره بسیار هزینه برداره(ازونجاییکه همه شاکی خواهند شد)
هم ایرادی به صحت این رای گیری وارد شده(اونم از توپشکن)
عدم انتخاب راهکار و ادامه دادن همین رای گیری، قطعا میتونه مسیر وارد بودن ایرادات بیشتر رو هموار کنه.

شکور

دلنــاز طلاکوب پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 10:36

شنبه

به آقای شکوری پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 11:04

دلیل این همه تاکید روی (اونم توپ شکن) چیه؟
من با خوندن این کامنت دچار شک شدم!
تا جایی که یادمه اون اوایل هم که آقای حیدری این پست رو گذاشتن واضح بود که فقط یه نظر سنجیه و کامنت شما حداقل برای من فقط حکم یه تاکید رو داشت!
نمیدونم مگه عنوان پست حیدری بعدا تغییر کرده؟؟؟
من دوباره که به اون پست سر زدم عنوان به وضوح گفته بود که فقط یه نظر سنجیه نه رای گیری!
حتی به جمله ی آخر آقای حیدری توجه کنید!

"پس روزها و ساعت هایی که براتون مناسب هستند رو در کامنت ها بنویسید. ممنون."

من برداشتم از این جمله دقیقا عین نظر سنجیه نه رای گیری!
به نظرم واضحه!
رای گیری همیشه گزینه انتخابی داشته!
توی اون پست گزینه ای وجود نداشت.
به نظر من آقای توپ شکن دارن سخت میگیرن و شما به خاطر توپ شکن بودنش دارید بیشتر سخت میگیرید!
اگر توپ شکن بعنوان یک عضو بگه که این رای گیری باطله من هم بعنوان یک عضو ادعا دارم که کاملا صحیحه!
مگر اینکه نظر توپ شکن به عقیده ی دوستان به نظر من و خیلی ها که نظر بنده رو دارن بچربه!

جهان

سعید ایزدی پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 11:59 http://kafankhafan.blogfa.com

من نه باطل شدن این رای گیری موافقم و نه با گذاشتن یه رای گیری برا صحیح بودن این انتخابات. ( غیر توپ شکن نه کسی به اون پست اعتراض کرد و نه کسی بعد از دیدن این رای گیری اعتراض کرد. )
به نظر من اون پست قبلی هیچ ایهامی نداشت. و این گیر یه گیر کاملا الکی و غیر منطقیه. اون پست هیچ گونه ابهامی نداشت. وقتی عنوان پست به صراحت میاد می گه پست یه نظر سنجی واقعا مسخرست بیام بگیم رای گیری بوده و بچه ها فکر کردن رای گیریه.

شکور پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 14:37

همین میزان بحثی که داره رخ میده یعنی ما ساده از کنار این ایراد وارد شده نمی گذریم...
شکور

امیر حیدری پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 14:48

اوه اوه چه خبره اینجا. چقد الکی شلوغش کردین.
اشکان جان پست قبلی نظرسنجی بوده برای بدست آوردن روزهای مناسب برای رای گیری. من همینجوری نمیتونستم چندتا گزینه بنویسم و بچه ها رو ملزم کنم فقط به این روز و ساعت ها رای بدهند.

عباس، پست به نظرم روشنه . کژتابی نداره. شاید یکم دقت لازم داشته باشه. دوم من هیچ وقت نسبت به دموکراسی ایرادی وارد نکردم، من خودم رو موافق حق مداری میدونم و فکر میکنم همه قبول داشته باشن که سعیم بر این بوده که دموس و کراتوس رو در کنار هم نگه دارم.

اشکال عباس حمل بر کژتابی و اشکال اشکان حمل بر بطلان رو نمیپذیرم.

به دبیر پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 15:51

شکورم
حاجی
کاملا موافقم که تو در مسیر دموکراسی هستی.بسیار هم گلی.
همونطور که گفتم دقتت نسبت به «مسائل شکلی» دموکراسی رو عرض کردم
نه ماهیت دموکراسی
شکور

مهسا پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 16:52 http://nicegierl.blogfa.com

دوشنبه 13-12

تدریس پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 17:09

گزینه شنبه

نیلوفر مردیها پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 17:09

شنبه

علی محیط پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 17:11

شنبه

اشکان پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 18:37

به عباس شکوری :
می گویی پست حیدری ابهام دارد...باید بگویم که ندارد...برای تو که می دانستی قضیه از چه قرار است ایهام دارد...برای من که در جریان نبودم هرگز ابهامی متصور نیست...یک بار دیگر منصفانه نگاه کن...
بنده می آیم در وبلاگ و می بینم که یک پست سنجاق شده وجود دارد که می گوید:
«این اولین رای گیری کانونی ای هست که میتونید در اون شرکت کنید.»
و در ادامه می گوید:
«ما به پاس حضور شما در دانشگاه رای گیری زمان این جلسات رو به تاخیر انداختیم تا شما هم بتونید در این رای گیری شرکت کنید. توجا داشته باشید که در این رای گیری بدون داشتن حق رای میتونید شرکت کنید. پس روزها و ساعت هایی که براتون مناسب هستند رو در کامنت ها بنویسید»
فتاءمل...

خانم جهانی پور...بنده آشویتس شما از گذاشتن آن نظر را نمی دانم ولی حس کردم با (اونم توپ شکن) یک مشکل شخصی دارید و به تلافی برخاستید...
می گویید:
توپ شکن به عنوان یک عضو می گوید باطل است و من هم به عنوان یک عضو می گویم صحیح است...
باید بگویم که شوهر عمه ی بنده هم سرما خورده و چند روزی است سر کار نمی رود...خب حالا چه کنیم؟!! نوحه بخوانم گریه کنیم یا کف بزنیم؟!!
فرق ما این است که من دارم دلیل می آورم...می گویم در آن پست به صراحت کلمه ی رای گیری استفاده شده...سنجاق شده...بر سر ورودی های جدید به خاطر شرکت در رای گیری منت گذاشته شده! :)) و هیچ جا نگفته رای گیری چند مرحله ایست...حالا شما می گویید توی عنوان نوشته نظر سنجی...!!! خب نوشته باشد...کی گفته است که نظر سنجی معنی مخالف رای گیری است...؟! یعنی نمی شود در عنوان بنویسیم « تحلیل» فیلم فیلان و بعد بیاییم زیرش نقد فیلم بنویسیم...آن وقت در نظر شما این پست یک پست نقد فیلم نیست چون در عنوانش نوشته «تحلیل فیلم» ؟!!!

به سعید ایزدی...: برادر...شما کلا در کانال دو به سر می بری...به قول قدیمی ها « مضحک همین بس » که دلیل بینه !!!و استدلال مبرهنت !!! برای صحیح بودن رای گیری این است که :
غیر توپ شکن نه کسی به اون پست اعتراض کرد و نه کسی بعد از دیدن این رای گیری اعتراض کرد...
باید بگویم تا به حال به این قسمت داستان فکر نکرده بودم... دست مریزاد...! عجب استدلالی...! عجب نکته ی نغزی...لله درّ قائل...ولله که کف بر شدم...تا کبریای عرش رفتم و بر فرش ارض کوبیده گردیدم...بر دیوار غیب کائنات معلق گردیدم... بابا ایول...بابا دست خوش ...بابا مسئول اساس نامه...ای که تو خود مفهوم استدلالی و برعکس...ای منطق...ای فیل سوفیست...از همین زر و گهر هایی که از دهانت می ریزد است که همش تو را با زرگر اشتباه می گیرند برادر...
«مسخره» بودن برداشت من به عنوان رای گیری از نظر تو نیز برای من «مسخره» است...دلایلش را هم گفتم...

بنده همچنان به ضرث قاطعع اعلام می کنم که رای گیری باطل است...

حستون غلطه آقای توپ شکن :)
من هیچ وقت با شما مشکل نداشتم که اگر داشتم به لفظ مبارک عمه ی شما بودن خودمو مزین نمیکردم!
در مورد شوهر عمه ی محترمتون نظری ندارم :)
ولی اینو میدونم که هر جا لفظ رای گیری بیاد دلیل بر این نیست که اون پست ، یه پست رای گیریه!
البته قطعا شما هم جمله ی بالای منو در خصوص کلمه ی نظرسنجی به خودم تحویل میدید!
از نظر من حرفای شما غلطه!

جهان

به توپشکن پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 18:58

همونطور که عرض کردم، برداشت اینکه پست اول، صرفا یه نظر سنجی بوده هم ممکنه
برداشت تو هم ممکنه

اول: در گذشته هم درمورد پست نظرسنجی و رای گیری صحبت بوده و در موردش بین دوستان اختلاف شده که رای گیری با نظر سنجی متفاوته
و همیشه هم بین دوستان سر این اختلاف بوده که نظرسنجی و رای گیری یکی هست یا نه... این بار هم باز این اختلاف پیش اومده.
باس عرض کنم ازونجائیکه گرفتن نظر دوستان جزو کارهای معمول در کانون هست و الفاظ در عرف های گوناگون، معانی گوناگون میگیرن، من همیشه نظرسنجی رو به معنای رای گیری نمی گیرم ولی توپشکن می گیره.
این رو هم باز دلیلی می دونم برای اینکه هر دو برداشت درست باشه

دوم: اینکه امیر در پست اول آورده «این اولین رای گیری کانونی ای هست» منظور به پستی که درش نوشته نبوده بلکه کلیت پروسه ی رای گیری برای انتخاب روز جلسه مدنظرش بوده که در اینجا هم حق میدم که اشتباه شده باشه و این کج تابی رو همونطور که عرض کردم وارد می دونم

سوم: اینکه امیر در پست اول نوشته «ما به پاس حضور شما در دانشگاه رای گیری زمان این جلسات رو به تاخیر انداختیم تا شما هم بتونید در این رای گیری شرکت کنید.» این هم باز به همون پروسه بر میگرده و باز هم می تونه کج تابی داشته باشه

چهارم: جمله ی «روزها و ساعت هایی که براتون مناسب هستند رو در کامنت ها بنویسید» رای گیری نیست
این طور گرفتن ساعت های آزاد بچه ها، رای گیری نیست
رای گیری کاملا با این قضیه متفاوته
اگه این سبک رو رای گیری بدونیم، خیلی در حق بچه ها ظلم میشه
یکی میگه شنبه، ساعت یک تا دو
یکی میگه شنبه ساعت دو تا سه
یکی میگه شنبه ساعت 12 تا یک
یکی میگه فلان
یکی میگه بیصار
و با این سبک گرفتن وقت ها، ممکنه مثلا گزینه ی a از همه بیشتر مخاطب داشته باشه
ولی اگه چند تا گزینه به همه ی این افراد داده بشه، دیگه به زمان هایی که براشون خوشایند تر بوده کاری ندارن و رای میدن به گزینه ی نزدیکشون
و نتیجه ی رای گیری با نتیجه ی نظر سنجی کاملا متفاوت میتونه باشه
خلاصه که مسلمه که پرسیدن اینکه «زمان های مناسبتون چیه» با رای گرفتن برای یکی از سه گزینه، متفاوته. اولیش رای گیری نمیتونه باشه و عدالت کمتری توش رعایت شده. دومیش عدالت زیادی داره
امیر هم دنبال همین عدالت اصلی بوده
پست کمی ابهام داره
امیدوارم که نتیجه ی رای گیری با نتیجه ی نظر سنجی یکی باشه تا هم تو و هم کسانی که رای گیری رو مشروع میدونن، به یه نتیجه برسن

شکور

نیلوفر مبارکی پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 19:06

شنبه

مهرشاد.پ پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 20:29

ممتنع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد