کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لیست فعالین روز اکران فراموشی

دم همه گرم. همگی خسته نباشید. اکران تقریبا بی نقصی بود.

من این پروژه رو انجام دادم تا راه برای پروژه های بعدی باز بشه.

اگه درمورد پروژه یا مدیریت من، نقد یا نظری دارید بگید

اگه کسی از قلم افتاده هم بگه:

 

خودم

آمنه تدریس

سودابه باقری

سعید ایزدی

محمد فرامرزی

... نوروزی

مینو پویا

هلیا جم نژاد

... برخورداری

پریماه مرادپور

تهمینه سلیمیان

پرستو کنعانی

نگین سلمان

... پرهیزگار

الهه پیروزبخت

... توکلی

... اسدی

... قاسمی

زهرا همایون روز

عاطفه کیانی

... یزدانی


شکور/مدیر اجرایی


اصلاحیه:

مژده بشیری



نظرات 5 + ارسال نظر
توفیقی دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 23:39

آفرین!
چه اعضای تازه وارد فعالی!

امیر حیدری سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 00:26

جزء معدود دفعاتی که تو یه برنامه اسم من تو فعالین نیست. ای بسوزه پدر این نقطه زور.

سعید ایزدی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 01:06 http://kafankhafan.blogfa.com

خانم بشیری

خود خانم بشیری لیست رو به من داده بودن برا همین اسم خودشون رو ننوشته بودن.
شکور

مینا میرزاخانی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 20:31

خیلی ممنونم از اکران فیلم خوبتون.امیدوارم فیلمهای خوب بیشتری در آینده ازتون ببینم.خسته نباشید همگی

توفیقی سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 20:56

اسم چهارم از پایین:
..... قاسمی
آقای قاسمی نیست؟!

والا فردین قاسمی در کار بود
لیست رو خانم بشیری نوشتن
اسم قاسمی خالی بود
من هم سریع نوشتم
احتمالا همون فردین قاسمی خودمونه
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد