کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

شما دو نفر جایتان خالیست در کانون

از آقای میلاد سلیمی و

خانم یاسمین مشعشع


چه خبر؟

طرح خبرگیری از عضو های آشنا.

آشنا: یعنی شما که غریبه نیستید

             :یعنی میشه باهاتون تعامل کرد

اقای سلیمی از شخص خاصی که ناراحت نیستین ؟

یاسمین آقای شکوری دیگه دلناز رو خوب شناخته، پاشو بیا کانون

زهرا شاه توری هم آشناس برا من

نظرات 4 + ارسال نظر
yasamin دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 18:36

چقد ذوق کردم با دیدن این پست!:)
بذارن دوست دارم مثه ترمای پیش حضور پر رنگ تری داشته باشم :)
مرسی که به یادمونی

توفیقی دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 20:43

من که وارد کانون شده بودم،فکر میکردم مسئولیت حق رای حتما واس دو نفره باشه
چون مسئولیتو فقط رو دوش این دوقل دیده بودم
چرا فونت نوشته های این پست اینجوریه؟!

چندی است قصد گذاشتن پستی را دارم که در آن به نویسندگان استفاده از فونت های پیشفرض را متذکر شوم!
قدکساز

شکور دوشنبه 8 مهر 1392 ساعت 23:46

میلاد سلیمی که همین چند روز پیش دیدمش... زنده بود
خانم مشعشع هم که از ما دلخور شدن برا اشتباه گرفتنامون...کلا رفتن...من یه فکری باس برا این حافظه بکنم که بیش از این عضو خوب از دست ندیم. اگه برگردن من سعی میکنم یه راهکاری پیدا کنم که دیگه شاکی نشن...اصلا اسم و فامیلای خانم طلاکوب و مشعشع رو رو عینکم می نویسم که قاطی پاتی نشه باز
خانم شاهتوری هم که دمشون گرم... اصلا یه خبر نمیگیرن!

شکور

دلنــاز طلاکوب سه‌شنبه 9 مهر 1392 ساعت 11:32

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد