کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

شنبه، یکشنبه و دوشنبه / کانون به پا می خیزد

برای یکی دو روز سنجاق میکنم تا در ابتدای وبلاگ باقی بماند


دوستان تیم بنده و سایر دوستانی که میخوان در پروژه ی

«اولین اکران کانون» در سال تحصیلی جدید

مشارکت داشته باشن، آماده باشن...

متاسفانه تاخیری که دکتر جهانگیری در امضای طرح ما روا داشتند منجر به عقب افتادن چاپ پوستر و حتی از دست رفتن بنر تبلیغاتی ما شد. امیدواریم که به هر شکل، شنبه، حداقل، پوسترها و تراکت ها آماده باشه... لطفا گوش به زنگ باشید که قبل یا بعد از جلسه ی شنبه، همچنین صبح روز یکشنبه، پوسترها رو بچسبانیم و تراکت ها رو توزیع کنیم

امیدوارم که با تاخیر رخ داده، بنر حداقل به صبح روز دوشنبه برسه...

شکور/مدیر اجرایی

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر مردیها جمعه 5 مهر 1392 ساعت 23:48

شما آخرش آبلی ویلی بیلی رو اکران کردید...

والا ما که همه مقدمات رو چیده ایم ولی همچنان تو این دانشگاه وقوع بدیهی ترین اتفاقات هم به مویی بنده
شکور
------------------------
اه...مگه تو میخوای آبلی ویلی بیلی رو اکران کنی ؟!!! من فک کردم ابلوان لایتریتزمتبتتینبکو می خای اکران کنی...
اشکانم
----------------------
حاجی در اشتباه بودی خوب! ابلوان لایتریتزمتبتتینبکو رو جناب آقای بلی بال جتیهتمن تیاعهل تمیهتمصثبدذمن اـلا میخواد اکران کنه نه من
شکور
--------------------
ای بابا من فک کردم آقای آقای بلی بال جتیهتمن تیاعهل تمیهتمصثبدذمن اـلا می خواد بیلوان تا بیمترمزنسنم رو اکران کنه...
اشکانم
----------------
همینه میگم کانون کم میای دیگه
خبرا رو نداری
سر بزن بهمون
شکور

moradpour شنبه 6 مهر 1392 ساعت 00:32

amade komak resani hastim...

امیر حیدری شنبه 6 مهر 1392 ساعت 19:09

ایول کامنت ها کلی خنده شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد